- Medlem
- 26. april 2011
På ingen som helst måteDu kan få min + 75’ mellom![]()
![]()
Absolutt ikke! Bare telemarkingen som mente det var bedre å legge til 75’ til en stål-Daytona for en gull-Daytona (siden stål-Daytona er svindyrt). Det er jeg enig i og tilbød derfor dette til hanSkal du selge?
Er game!
OkAbsolutt ikke! Bare telemarkingen som mente det var bedre å legge til 75’ til en stål-Daytona for en gull-Daytona (siden stål-Daytona er svindyrt). Det er jeg enig i og tilbød derfor dette til han![]()
Drømmen dette!Vis vedlegg 360551gøy på armen denne!
Jeg kunne blitt en OWG med den der.Vis vedlegg 360551gøy på armen denne!
Geneve dette, likte den svært godt. Skiven sin kombinasjon med de hvite "retro" sub-dialene, var noe eget i virkeligheten. Den kan bli noe klammere over lengre tid (grunnet glasset) fikk jeg høre. Men isolert sett en vakker klokke.Drømmen dette!![]()
![]()
Hvor er du/den!?!?
Hvordan føles den kontra 116500? (bortsett fra tyngre)...
Jeg ventet 5 mnd på 126508. Vil anta noe av det samme på hvitt gull.Holder på å vri av meg hodet på grunn av følgende dilemma:
praktisk kjeramisk bezel vs penere metallbezel
Opplever at lemmene er like store.
Noen som vet om de har 126509 i utstilling hos Bjerke?
Noen som vet ventetid på 126509?Vis vedlegg 360658
Holder på å vri av meg hodet på grunn av følgende dilemma:
praktisk kjeramisk bezel vs penere metallbezel
Opplever at lemmene er like store.
Noen som vet om de har 126509 i utstilling hos Bjerke?
Noen som vet ventetid på 126509?Vis vedlegg 360658
For meg er ikke det et dilemma, eventuelt et ensidig med et tydelig tungt lem: lenke!Jeg liker best keramisk besel. Drømmer om hvitt-gull Daytona med keramisk besel OG lenke. Det er det dessverre kun en modell som har. Som trolig jeg aldri får kjøpt. Så om du er i tvil om besel, la heller valget om lenke vs. gummirem styre.. (om vi snakker hvittgull da).