Rolex Daytona-tråden

Du kan få min + 75’ mellom ;) :ROFLMAO:
På ingen som helst måte :mrgreen: jeg betaler heller fullpris for gull enn overpris på stål. Det føles bare mer riktig. Jeg kan bare ikke noe for det, men jeg personlig hadde følt meg rundlurt hvis jeg skulle bli avkrevd dobbel pris for en vare. Det strider bare mot alle forretningsprinsipper jeg har.

Med det sagt så respekterer jeg selvfølgelig at veldig mange andre gjør det, men det funker bare ikke for meg.

Skal du selge?
Er game!
Absolutt ikke! Bare telemarkingen som mente det var bedre å legge til 75’ til en stål-Daytona for en gull-Daytona (siden stål-Daytona er svindyrt). Det er jeg enig i og tilbød derfor dette til han :ROFLMAO:

Absolutt ikke! Bare telemarkingen som mente det var bedre å legge til 75’ til en stål-Daytona for en gull-Daytona (siden stål-Daytona er svindyrt). Det er jeg enig i og tilbød derfor dette til han :ROFLMAO:
Ok

IMG_5751.jpeg
gøy på armen denne!

Mulig det er en tilvenningssak - men jeg synes faktisk 116500LN var penere.

Edit: Så ikke at det var Le Mans utgaven i farta. Da endrer saken seg noe ;)

Redigert:
Drømmen dette! :love: :love: :love:
Hvor er du/den!?!?

Hvordan føles den kontra 116500? (bortsett fra tyngre:p)...
Geneve dette, likte den svært godt. Skiven sin kombinasjon med de hvite "retro" sub-dialene, var noe eget i virkeligheten. Den kan bli noe klammere over lengre tid (grunnet glasset) fikk jeg høre. Men isolert sett en vakker klokke.

Men det er vel vekten som er størsten forskjellen, dog.

Sort fargen på skiven er noe annerledes sammeliknet med 126519LN i følge han som jobbet der. Alt-i-alt, er det vel "kun" retro looken på subdialen som får klokken til å føles større, noe jeg syntes er positivt!

• Liker
Reaksjoner: Zawatch
Holder på å vri av meg hodet på grunn av følgende dilemma:

praktisk kjeramisk bezel vs penere metallbezel

Opplever at lemmene er like store.
Noen som vet om de har 126509 i utstilling hos Bjerke?
Noen som vet ventetid på 126509?
1707923855435.png

Holder på å vri av meg hodet på grunn av følgende dilemma:

praktisk kjeramisk bezel vs penere metallbezel

Opplever at lemmene er like store.
Noen som vet om de har 126509 i utstilling hos Bjerke?
Noen som vet ventetid på 126509?Vis vedlegg 360658

Jeg liker best keramisk besel. Drømmer om hvitt-gull Daytona med keramisk besel OG lenke. Det er det dessverre kun en modell som har. Som trolig jeg aldri får kjøpt. Så om du er i tvil om besel, la heller valget om lenke vs. gummirem styre.. (om vi snakker hvittgull da).

Jeg liker best keramisk besel. Drømmer om hvitt-gull Daytona med keramisk besel OG lenke. Det er det dessverre kun en modell som har. Som trolig jeg aldri får kjøpt. Så om du er i tvil om besel, la heller valget om lenke vs. gummirem styre.. (om vi snakker hvittgull da).
For meg er ikke det et dilemma, eventuelt et ensidig med et tydelig tungt lem: lenke!