- Medlem
- 16. juni 2009
kjøp noe du har råd til.
har du ikke råd så får du spare til du har råd.
+1
Jeg legger av litt penger innimellom når jeg har litt ekstra. Det kan ta en stund, av og til år før jeg har råd til det jeg vil ha
kjøp noe du har råd til.
har du ikke råd så får du spare til du har råd.
Kreditt er ikke farlig, er bare destillert fremtid.![]()
Dette gjør jo jeg også, men det er bare å legge inn et ekstra sikkerhetslag... så lenge man har cash til å dekke det man kjøper er det jo strengt tatt ikke å handle på kreditt.
Noen her som har erfaring med procard?
vurderer dette i stedet for og vente ett par tre mnd, nye omega po lysten er blitt for stor![]()
Låne penger du strengt tatt ikke har på kredittkort/forbrukslån??? For å kjøpe deg en Omega, som stuper i verdi dagen du tar den med ut av AD? Seriously, hva skjer med det? Skal du ha fet klokke bør du ha råd til det.
Hørte om en kis som tok opp 60k i forbrukslån for å kjøpe seg en ekte diamant-bling å ha i øret. Det ble ledd av, høyt og lenge. Av alle.
Sorry ass.
Er dette det værste du har hørt om? To tidligere kollegaer av Boenna_69 og meg (fra den gang vi jobbet i samme sjappe) lånte penger hos Cresco til henholdsvis laptop og nye SILIKONPUPPER. det var tider det.![]()
Er dette det værste du har hørt om? To tidligere kollegaer av Boenna_69 og meg (fra den gang vi jobbet i samme sjappe) lånte penger hos Cresco til henholdsvis laptop og nye SILIKONPUPPER. det var tider det.![]()
+1
Jeg legger av litt penger innimellom når jeg har litt ekstra. Det kan ta en stund, av og til år før jeg har råd til det jeg vil ha
![]()
Kjøpte du av Johnny idag?gratulerer!
Nei, klokken har jeg hatt i snart 3 år (ellers takk), jeg ville bare illustrere at jeg må spare leeeenge for å få råd til det jeg vil ha. Men kanskje ikke fullt så lenge som sedlene skulle tilsi, selv om det føles slik.