Patek Philippe-tråden

Jeg har hørt at det blir 5711/1-24 med følgende palett (og alle naturligvis limited edition of 5711 pieces)
:

1642767743967.png
 
Vel, er jo et co-branded produkt i det minste, siden de eier Tiffany :mrgreen: Og.. Jeg ville nok brukt en Piece Unique Patek om Thierry Stern ga meg en. Så ærlig må jeg være.. ;)

Han må selvfølgelig bruke hvilken klokke ha ønsker, men hadde jeg vært han så hadde jeg nok brukt de produktene selskapet han kontrollerer eier. Men de er vel nok ikke gode nok for han
 
Tenker han kanskje snart kontrollerer PP ;) :unsure: Kaaanskje..

Får ikke håpe det… det som da nok skjer at de betaler for godt og da ender det nok opp med mye høyere produksjon til lavere kvalitet for å tjene inn dette igjen. Nå har vel Patek og Tiffany hatt et samarbeid rundt 100 år lengre en hovedeieren av LVMH har levd.
 
Paradokset her er jo at i dagens horologiske klima så er det der slett ikke utenkelig :mrgreen:
Om man beveger seg utenfor Norges grenser så er det veldig ofte at de som har den PP modellen der er dekket av LV et eller annet sted på kroppen. Gjerne med noen balenciaga sandaler som tilbehør.
Den hadde nok solgt som vann i Sahara!
 
  • Liker
Reaksjoner: GrimReaper