Patek Philippe-tråden

Som at denne gikk til en lykkelig eier.
 
  • Liker
Reaksjoner: McQ
Som at denne gikk til en lykkelig eier.

160k.. tenk hvor mange Grand Seiko man kunne fått for den prisen!;)

Flott klokke og sikkert en lykkelig kjøper.
 
Som at denne gikk til en lykkelig eier.
Flott klokke til en fin pris!
 
  • Liker
Reaksjoner: sunshine og Edzilla
CAD49D21-511D-4A69-8A25-52FDA2BB896A.jpeg
 
  • Liker
Reaksjoner: Bjolsen og saxxvik
Can this be maybe ever be...neutralize / nautiluzied, about the Tiff+any, I hope so. Wake-up call pix from pp always have the date window on the 18th.
 
Redigert:
Dette er en Tempomat. Jeg syntes gummien er mykere på armen. Jeg sier ikke at den nødvendigvis er bedre, men opplever at originalremmene er litt hardere. Samme på AP’en - der hR jeg byttet ut til uoriginal. Likte den bedre.
 
  • Liker
Reaksjoner: Bjolsen
Dette er en Tempomat. Jeg syntes gummien er mykere på armen. Jeg sier ikke at den nødvendigvis er bedre, men opplever at originalremmene er litt hardere. Samme på AP’en - der hR jeg byttet ut til uoriginal. Likte den bedre.
Den ser bra ut! Og det høres bra ut! Jeg får bestille den orange nærmere sommeren og prøve!
 
Mange rykter kanskje, kanskje ikke.. jeg har hørt rykter om at disse forsvinner men vet ikke hvor riktig det er:

5990 1A
5711 R
5930 G
5270 P
5905 P
5196 P
 
Jeg lurer egentlig på hvorvidt disse klokkene egentlig eksisterer i dag. Å gå til AD og spør om å få kjøpe er jo det samme som å gå i dyrebutikken og be om å få kjøpe en enhjørning. (Svaret du får, for de som lurer, er at de selger enhjørning, men etterspørselen er så høy at de må reservere de få de får inn til kunder som allerede har kjøpt minst tre drager, og også de er det venteliste på).

Spøk til alvor, 5990 1A er jo synd om de tar ut av produksjon. Jeg synes de litt mer "bulky" Nautilusene er helt klart kulest og så absolutt noe jeg kunne tenkt meg selv.