Patek Philippe-tråden

Hadde faktisk ikke sett den der. Men 490' er vel langt over hva Chrono24 forlanger, og langt over listepris! Så der har vi nok ønske tenking Av selger.
Kan se ut som det er "Klokkemannen" som har vært på tokt igjen?
Ser sånn ut... men, med mva papirer så er vel det grei skuring om man er på jakt etter en slik.
 
  • Liker
Reaksjoner: saxxvik
Ser sånn ut... men, med mva papirer så er vel det grei skuring om man er på jakt etter en slik.
Den er ikke dum, men som min første Patek ønsker jeg navnet på papirene ;) Men det er ikke enkelt når man kun er 22 år, og ikke har historikk hos Bjerke...
 
Hva sa Bjerke? Jeg har prøvd klokken og den er meget fin på hånden også.
Svaret fra Bjerke var følgende

"Her hos Urmaker Bjerke så er en av kundefordelene å få levert vanskelige ur, etter hvert som kundeforholdet utvikler seg. Patek er kanskje det siste steget på veien for mange, og også en liten drøm. Det er derfor den dag i dag uten en lengre relasjon hos oss, ikke mulig å levere urene du etterspør."

Her hadde jeg også med 5711, 5712 og 5167a.
 
Svaret fra Bjerke var følgende

"Her hos Urmaker Bjerke så er en av kundefordelene å få levert vanskelige ur, etter hvert som kundeforholdet utvikler seg. Patek er kanskje det siste steget på veien for mange, og også en liten drøm. Det er derfor den dag i dag uten en lengre relasjon hos oss, ikke mulig å levere urene du etterspør."

Her hadde jeg også med 5711, 5712 og 5167a.
Nå vet jeg ikke hvordan Bjerke tenker, men kan det være mulig at den druknet litt sammen med en forespørsel om 5711, 5712 og 5167?
 
Nå vet jeg ikke hvordan Bjerke tenker, men kan det være mulig at den druknet litt sammen med en forespørsel om 5711, 5712 og 5167?
Nei, delte opp den ganske tydelig. Først nevnte jeg "drømmene" og videre skrev jeg og om 5212a og at kanskje det var en mer passende klokke. Da den sikkert hadde et mindre "hysteri" rundt seg. Men slikt var det ikke..

så de ønsker at jeg handler videre hos dem, for å bygge "navnet"/renomméet mitt hos dem. Men når jeg er bosatt i Trondheim er jo det litt kjedelig kun for å få kloa i et merke...
 
så de ønsker at jeg handler videre hos dem, for å bygge "navnet"/renomméet mitt hos dem. Men når jeg er bosatt i Trondheim er jo det litt kjedelig kun for å få kloa i et merke...

De ønsker at du handler videre, selv om du ikke får handle det du faktisk vil handle! :D
 
  • Liker
Reaksjoner: havarduf
Takk for svar. Men det er enda litt tidlig i reisen til at jeg kan realisere sånt. Men hvis det var noen års ventetid kunne man jo spart i mellomtiden :)

Da hadde jeg tatt en tur innom Bjerke, eller ringt de for å sjekke status.
 
Dagens valg:

0E9A749F-054D-462F-9143-55ED40565A3F.jpeg


Det ble denne for denne uken:

7F6B032F-A3BD-4CBF-8332-A3D586A02D40.jpeg

Ha en fortreffelig uke
 
Nydelig ur og gratulerer til eier, men å annonsere noe slikt med åpent navn foran tusenvis av mennesker ville jeg aldri drømt om. At de tør!

Samme vedkommende unboxet nettopp en Zeitwerk på samme kvakkleriet også... perfekte måten å invitere til uønsket besøk :)
 
  • Liker
Reaksjoner: saxxvik
Skal ikke være noen festbrems. Men skal man ta turen innom den nybakte Zeitwerk-eieren. Så må man nok ta flyet til Dubai der han holder hus.

Ah, da er det nok ikke så lett for skurker og banditter på kvakkleriet å finne på noe tull :D