Patek Philippe-tråden

Er det noen som har handlet på «PartforWatch»?
Fryktelig lyst på blå og grønn strap.

Hvis noen kan gå god for kvaliteten tenkte jeg å få handlet i kveld :)
18319E6C-3616-4173-B411-4A80E4671CA6.jpeg
 
  • Liker
Reaksjoner: Cappuccino
Er det noen som har handlet på «PartforWatch»?
Fryktelig lyst på blå og grønn strap.

Hvis noen kan gå god for kvaliteten tenkte jeg å få handlet i kveld :)
Vis vedlegg 217580
Har handler fra dem. Da endlinks til Rolex. Fornøyd med service og stålet som ble brukt på dem hvertfall! leverings tiden var på fire uker.
Når det kommer til remmene til Patek har jeg desverre liten erfaring. Men de vil se for meg at kvantiteten er god.
 
Service - er det noe dere ville tatt hos Tidemann, eller er det cardinalsynd å ikke sende til fabrikk?

Tidemann kunne ta jobben på 14 dager. Patek hadde 4-9 mnd.
 
Service - er det noe dere ville tatt hos Tidemann, eller er det cardinalsynd å ikke sende til fabrikk?

Tidemann kunne ta jobben på 14 dager. Patek hadde 4-9 mnd.
4-9mnd er jo utrolig surt... Har du mange andre klokker i boksen kan man jo overleve, men tror jeg hadde latt Tidemann ta den jeg altså. Han er veldig flink.
 
Service - er det noe dere ville tatt hos Tidemann, eller er det cardinalsynd å ikke sende til fabrikk?

Tidemann kunne ta jobben på 14 dager. Patek hadde 4-9 mnd.

Hadde det vært min klokke, så hadde jeg sendt den til Patek Philippe for service.
Kjenner Urmakermester Lars Christian Tidemann, og har bare godt å si om han.
Men en 5164 hadde jeg sendt til Patek Philippe for service.
Bare mine fem øre.
 
Hadde det vært min klokke, så hadde jeg sendt den til Patek Philippe for service.
Kjenner Urmakermester Lars Christian Tidemann, og har bare godt å si om han.
Men en 5164 hadde jeg sendt til Patek Philippe for service.
Bare mine fem øre.


Takk for svar :)

Jeg snakket med Patek (Patek saloon i Geneve) og de hevdet 6 uker-10 uker. Pris inkl. polering var 1200 CHF.

Bjerke skal ha 20 000 kr og sier 4-9 mnd. Noen som vet hva prisen til Bjerke inkluderer? Frakt/forsikring er tillegg.
 
Redigert:
I'm in need for some advice before I go any further and get red faced.

I collected my 3800 from Bjerke last week after the crown / stem fell out for the second time when it returned from a service at Patek Philippe.

My 3800 hasn't been worn until today, then I noticed some deep marks on both sides that look like they have been made recently. Could being in a clamp have made these?

Should have taken your advice @Edzilla and sent it to the Snåsamanne.
Thank you in advance.
IMG_20201021_115548.jpg
IMG_20201021_110647.jpg
 
I'm in need for some advice before I go any further and get red faced.

I collected my 3800 from Bjerke last week after the crown / stem fell out for the second time when it returned from a service at Patek Philippe.

My 3800 hasn't been worn until today, then I noticed some deep marks on both sides that look like they have been made recently. Could being in a clamp have made these?

Should have taken your advice @Edzilla and sent it to the Snåsamanne.
Thank you in advance.
Vis vedlegg 217932Vis vedlegg 217934

If the scratches was done at service send it back.
 
  • Liker
Reaksjoner: sunshine