Patek Philippe-tråden

Ikea = skilsmisse


ikke hvis du gir kona beskjed om at hvis hun skal ha noe på Ikea så får hun gå på Ikea kjøpe det og skru det opp selv så kan jeg heller kaste det når det ikke ønskes lengre. Hovedproblemet med flere produkter fra Ikea. Ikea er nok nesten forbudt hos oss
 
  • Liker
Reaksjoner: GrimReaper
rettet det for deg
ikke hvis du gir ekskona beskjed om at hvis hun skal ha noe på Ikea så får hun gå på Ikea kjøpe det og skru det opp selv i sitt eget hjem. så kan hun heller kaste det når hun ikke ønsker det lengrer. Hovedproblemet med flere produkter fra Ikea. Ikea er forbudt hos oss
 
  • Liker
  • Haha
Reaksjoner: Stvg100 og FramII
På lakse fiske - kanskje feil klokke men sånn ble det

D9A488B3-2383-41A7-A9BA-08D1BA0C6169.jpeg
 
Polering - yay or nay?

Planlegger å sende min 2013-mod 5712 på et lite spa-opphold i Sveits (via Bjerke) før salg. Hva tenker dere om polering? Vil dette forringe annenhåndsverdien eller vil det veie positivt?
 
Finnes det mange Aquanaut 5065a på forumet? Vis meg din, jeg er på leting etter en, men det ser ikke ut som det skal bli så enkelt å finne en
 
Bruker vanligvis Klokkeriet som tidsfordriv på vei til og fra jobb, og i ny og ne som underholdning til popcornet, men jaggu var det ikke en unboxing av en 5270P der på mandago_O
 
Bruker vanligvis Klokkeriet som tidsfordriv på vei til og fra jobb, og i ny og ne som underholdning til popcornet, men jaggu var det ikke en unboxing av en 5270P der på mandago_O
Nydelig ur og gratulerer til eier, men å annonsere noe slikt med åpent navn foran tusenvis av mennesker ville jeg aldri drømt om. At de tør!

Edit: Har dog forståelse for at folk som er i Paradise Papers-bransjen (offshore leaks), lever med litt andre prinsipper enn meg.
 
Redigert:
Noen som er kjent med 5212-A?

Tenke selv at dette skulle bli en "billig" inngang til Patek-verden.. men det ser mørkt ut..!


Kan se Jon Henrik laget et lengre innlegg om den-> https://www.tidssonen.no/tett-pa-patek-philippe-5212a-calatrava-weekly-calendar/

Forsøkte å høre med Bjerke om mulighetene for å få kloa i denne modellen, men det er visst Rolex-tilstander på denne...Kan ikke huske, eller ha sett noen av denne her inne? Noen som er kjent med dens sjeldenhet?
 
  • Liker
Reaksjoner: Jon Henrik
Ikke kjent med fra tidligere, men veldig kul klokke. Håper du får tak i en som kan postes litt her på sonen.