Ja, da er tiden min med MeisterSingeren over, og det har vært et hyggelig bekjentskap. 38mm er finfin størrelse, remmen er slettes ikke så stiv og kjip som folk skal ha det til, ikke er datoen så vanskelig å lese heller, men jo; det krever litt tilvending å se hva klokka er. Jeg klarte stort sett å gjette+/- et minutt eller to, men man bruker jo litt mer tid enn man vanligvis gjør for å se hva klokka er. Som jeg sa til Agassiz, som nå har klokka, så passer dette uret for en person som ikke har planer om å bruke andre ur, og som dermed blir vant til denne måten å lese av tiden på.
Ellers synes jeg skiven er meget pen, klokka virker godt skrudd sammen, men selve kassen synes jeg er litt kjedelig. Jeg kan sitte og nyte vakre kasser lenge, men denne får jeg ikke videre varme følelser for. Men alt i alt en pen klokke som jeg kunne tenke meg å beholde.
Neon bilder som viser at klokka har fått være med på det meste:
Ellers synes jeg skiven er meget pen, klokka virker godt skrudd sammen, men selve kassen synes jeg er litt kjedelig. Jeg kan sitte og nyte vakre kasser lenge, men denne får jeg ikke videre varme følelser for. Men alt i alt en pen klokke som jeg kunne tenke meg å beholde.
Neon bilder som viser at klokka har fått være med på det meste: