Hovedsignal
Støttemedlem
Tudor Pelagos FXD? Innsatsen må være 1220 kr per pers i såfall!
Syns den nå tilgjengelig 4 Seasons serien deres var skamkul da den ble presentert hos Urmaker Christensen tidligere i høst. Den var tidligere kun mulig å kjøpe i USA, hvor de nå har åpnet opp for salg ellers i verden og nå. Ut fra dere ellers enorme utvalg av GS ellers skilte disse to seg ut. Pris ligger på mellom 55-60KKom med noen konkrete forslag som kan regnes hjem så vurderer vi det!
Grand Seiko Spring Drive SBGA413
Grand Seiko Spring Drive SBGA415
De ble presentert med prislister på eventet.Disse ligger til 72 hos Christensen, hvor finner du de til 55?
Oki, bare Googlet referansene jeg, og da kom det opp 72 hos Christensen.De ble presentert med prislister på eventet.
Tror du må ha vært på et eget event.De ble presentert med prislister på eventet.
Hehe, kanskje jeg har drømt det. Mente at jeg tok bilde av plakaten og, men kan høre med et par av de andre gutta som var med
Vi har jo hatt Nomos med stor suksess før, så det er ikke noe dumt forslag. Hadde det vært mulig å få tak i en, er jo Lamdaen fantastisk:Jeg skulle gjerne like å teste en Nomos Orion 38 med open caseback som viser inhouse-urverket til Nomos… Koster vel ca. 20k?
Vis vedlegg 273456
Tudor Heritage Advisor har ikke vært noen storselger, så det kan kanskje være mulig å få den til en tålelig pris?Er det mulig å få tak i en klokke med mekanisk alarm i dette prissjiktet? Det hadde vært moro å få testa ut en slik komplikasjon.