Passaround 6

Tudor Pelagos FXD? Innsatsen må være 1220 kr per pers i såfall!

tudor-m25707b-0001.jpg

Kom med noen konkrete forslag som kan regnes hjem så vurderer vi det!
Syns den nå tilgjengelig 4 Seasons serien deres var skamkul da den ble presentert hos Urmaker Christensen tidligere i høst. Den var tidligere kun mulig å kjøpe i USA, hvor de nå har åpnet opp for salg ellers i verden og nå. Ut fra dere ellers enorme utvalg av GS ellers skilte disse to seg ut. Pris ligger på mellom 55-60K

Grand-Seiko-4-Seasons-Collection-Now-Available-WorldWide-SBGA413-3.jpg
Grand Seiko Spring Drive SBGA413

Grand-Seiko-4-Seasons-Collection-Now-Available-WorldWide-SBGA415-1.jpg

Grand Seiko Spring Drive SBGA415

De norske forhandlerene av GS tar seg godt betalt. Forhørte meg om en av de nye 40,5mm GMT springdrive. Kostet vel 67K(?) i Norge, mens det gikk helt fint å kjøpe den fra Japan for 55K INKL MVA og frakt. Da priser de norske forhandlerene seg ut spør du meg.

Kan jeg spørre @Perilei hvor i Japan man kan handle for til slike priser?
Var interessert i en annen modell selv

Er det mulig å få tak i en klokke med mekanisk alarm i dette prissjiktet? Det hadde vært moro å få testa ut en slik komplikasjon.

Er det mulig å få tak i en klokke med mekanisk alarm i dette prissjiktet? Det hadde vært moro å få testa ut en slik komplikasjon.
Tudor Heritage Advisor har ikke vært noen storselger, så det kan kanskje være mulig å få den til en tålelig pris?
Jeg kjøpte min ny fra utlandet for under 30k inkl mva. i 2018.

Oris og Vulcain er også en mulighet, mens JLC nok blir for dyrt.

• Liker
Reaksjoner: Readerfly
Jeg kunne ha moro av å teste en Bamford London!
Monopusher-kronograf med karbonfiberkasse og lyseblå (on-trend) makrører, visere og alt tilhørende.
prisen ut er 2083 GBP og de sender sikkert.

1639651747233.png