Panerai-kaféen - løst og fast om Panerai

Noen småendringer (til det bedre?) på innstegsmodellene til Panerai..

Enig, subtile og viktige endringer! Kona har den forrige. Ville heller kjøpt den nye. Flott artikkel:)
E1DE98B0-339D-46D1-A944-E1663A363204.jpeg

Vedlegg

• Panerai-5218-201a.jpg
    Panerai-5218-201a.jpg
    38,5 KB · Visninger: 0
  • Liker
Reaksjoner: Jørgen
Ny Radiomir Paneristi-versjon, i anledning 20-års jubileum for paneristi.com. Hva synes folk om denne? Skiven var lekker, men som andre har kommentert er muligens "paneristi.com" nederst på skiven litt i overkant...?

1603188272277.png

bilde fra monochrome.

Enig med dere, liker den godt. Kult med tendenser til buet glass, og fargen på skiven er lekker. Hadde jo vært gøy om dukket opp i "Dagens Panerai" ila nærmeste fremtid!

Enig med dere, liker den godt. Kult med tendenser til buet glass, og fargen på skiven er lekker. Hadde jo vært gøy om dukket opp i "Dagens Panerai" ila nærmeste fremtid!
For min del blir teksten nederst på skiven helt feil! Pen klokke ellers, men "paneristi.com" hvor i'en er innlemmet i kronebeskytteren fra Luminormodellene i en Radiomir. Hjelpes o_O

• Liker
  • Haha
Reaksjoner: Swearengen og urtid
For min del blir teksten nederst på skiven helt feil! Pen klokke ellers, men "paneristi.com" hvor i'en er innlemmet i kronebeskytteren fra Luminormodellene i en Radiomir. Hjelpes o_O
Enig der også. Men, jeg synes likevel du skal bestille den, så kan jeg overta den til en god bruktpris;)

• Liker
Reaksjoner: eidehelg
Ny Radiomir Paneristi-versjon, i anledning 20-års jubileum for paneristi.com. Hva synes folk om denne? Skiven var lekker, men som andre har kommentert er muligens "paneristi.com" nederst på skiven litt i overkant...?

Vis vedlegg 217827
bilde fra monochrome.
Enig i at .com-logoen var litt mye, men ellers en sabla flott modell!
Finnes vel ingen andre 45mm Radiomir med sandwich, gullvisere og så ren skive?
En krympet 232/elegant 210/enkel 190.
Nesten perfekt!

• Liker
Reaksjoner: urtid og Tioverti

Jepp, er et paradox at den vel hadde vært mer i Paneristi ånden uten graveringen på skiva. Burde holdt det til baklokket som tidligere.....

• Liker
Reaksjoner: eidehelg og Genta