Hvilket urverk sitter i den gamle med sandwich? Er det samme in-house (P.5000) som i den nyere uten sandwich?
Hvilket urverk sitter i den gamle med sandwich? Er det samme in-house (P.5000) som i den nyere uten sandwich?
Det tilsvarer ca. 45k NOK og ville vært mitt tips på markedsprisHva er markedspris for 510 om dagen? Så det lå en på Klocksnakk til 43k SEK. Kjenner jeg har veldig lyst på en![]()
Øverst på siden her ser du min 510 uten sandwich, slik de så ut fram til de gikk ut av produksjon ved årsskiftet. Usikker på når de gikk bort fra sandwich, men tipper det er noen år siden. Selv om nyere 510/560 ikke har sandwich, er likevel tall og markører svakt "nedsenket" i skivenAkkurat når jeg trodde at jeg hadde fått hode og hale på den kompliserte Panerai-verdenen, så hadde jeg visst ikke det allikevel
Trodde 510 kom med sandwich, men ikke alle altså? Ikke at det er avgjørende for at jeg ønsket meg en, men det er jo kult da.
Hadde snevret ned til 510 eller 915 men usikker hva jeg synes om beige vs hvit.
Liker faktisk best 'sausage' dial akkurat på 510. 510 er ufattelig comfy, og enig i markedspris i sjiktet 40-48k.Øverst på siden her ser du min 510 uten sandwich, slik de så ut fram til de gikk ut av produksjon ved årsskiftet. Usikker på når de gikk bort fra sandwich, men tipper det er noen år siden. Selv om nyere 510/560 ikke har sandwich, er likevel tall og markører svakt "nedsenket" i skiven![]()
Det tilsvarer ca. 45k NOK og ville vært mitt tips på markedsprisMen, det spørs jo om den er strøken og komplett?
Takk for gode svar. Ja det ser jo nesten ut som din har sandwich ut fra bildet, men det forklarer jo hvorfor jeg har trodd alle hadde det. Som sagt ikke avgjørende for at jeg ønsker meg en. Ikke lett å holde styr på alt med Panerai!Øverst på siden her ser du min 510 uten sandwich, slik de så ut fram til de gikk ut av produksjon ved årsskiftet. Usikker på når de gikk bort fra sandwich, men tipper det er noen år siden. Selv om nyere 510/560 ikke har sandwich, er likevel tall og markører svakt "nedsenket" i skiven![]()
P.5000 i den også ja.Hvilket urverk sitter i den gamle med sandwich? Er det samme in-house (P.5000) som i den nyere uten sandwich?
Tror faktisk den nye 915 har sandwichTakk for gode svar. Ja det ser jo nesten ut som din har sandwich ut fra bildet, men det forklarer jo hvorfor jeg har trodd alle hadde det. Som sagt ikke avgjørende for at jeg ønsker meg en. Ikke lett å holde styr på alt med Panerai!
Den i Sverige var komplett ja. Men om den gikk for det vet jeg ikke. Men 45 er vel ingen upris, følger med i bruktmarkedet.
Er det samme greie med 915, nedsunket men ikke sandwich?
Vis vedlegg 207359
562 anbefales også. Byttet min i en 1351, men 562 var virkelig comfy!