Omega Seamaster-tråden

Lekkert Tore! Hva ligger denne remen på, og hvor kan den kjøpes?

Det finnes jo begrenset antall av de siden det er NOS fra 60- og 70-tallet, så prisene har skutt i været siste årene. Stort sett 1300 kr på ebay. Heldigvis fant jeg en sveitser som selger de for 220 kr. Gitt vekk! Ebaynavn er esa-9162-9164

Jeg kjøpte den til Doxaen min siden den passer perfekt og er fra samme tidsrom. Etter at jeg prøvde den på Seamasteren bestilte jeg sporenstreks en til. Den ser veldig fin ut på Speedy og Submariner også. Det er bare å google bilder. Både Rolex (eller muligens Tudor) og Blacpain har blitt levert originalt på Tropic, men da en litt annen variant (øverst):
CoupleofFF01.jpg

Dette er en røver jeg ikke har sett før. Man kan trygt si at Omega har eksperimentert noe mer med Seamasterserien enn Rolex har gjort med Submarieneren :)
IMG_5075.jpg

Selges på TZ for 1170 USD

Denne har faktisk vært på ønskelisten min lenge, men da i denne varianten:
Seamaster%20Chrono%201040.JPG

Finnen som selger den over skal ha 1850 Euro. En litt for stiv pris synes jeg, selv om den er i topp skikk. Den du viste var jo billig, men blir litt feil farge for meg på denne ;)

Denne har faktisk vært på ønskelisten min lenge, men da i denne varianten:
Seamaster%20Chrono%201040.JPG

Finnen som selger den over skal ha 1850 Euro. En litt for stiv pris synes jeg, selv om den er i topp skikk. Den du viste var jo billig, men blir litt feil farge for meg på denne ;)

Den der var flott!

Men Tore, kom igjen, innerst inne er du en gullmann! ;)

Jeg har ikke nok hår på armene og for øyeblikket dårlig brunfarge ;)

Nei... det kommer nok noe gull her også skal du se. Er bare litt usikker på hva.

Får ikke den farge kombinasjonen i full herre størrelse dessverre:( Og heller ikke uten diamanter i den størrelsen den kommer.. Er i mine øyne en dame modell og ikke boy-size;)

Er 38,5mm damestørrelse nå?

Diamantene på denne er så må og uskyldige, at man ikke legger merke til disse uten å se godt etter ;) Og fargekombinasjonen, og klokka, er jo rett og slett bare flott! :)