Callahan
Støttemedlem
Lekkert Tore! Hva ligger denne remen på, og hvor kan den kjøpes?
Denne har faktisk vært på ønskelisten min lenge, men da i denne varianten:
![]()
Finnen som selger den over skal ha 1850 Euro. En litt for stiv pris synes jeg, selv om den er i topp skikk. Den du viste var jo billig, men blir litt feil farge for meg på denne![]()
Hva menes om denne?
Jeg synes den er litt kul (ikke sett den live). Kunne klart meg uten diamantene som bare gjør den unødvendig dyr.
Om jeg sier at jeg vurderer den opp mot PO 8500 som eneste (så langt) klokke, blir vel brukeren min sperret?
http://www.omegawatches.com/gents/seamaster/aqua-terra-mid-size-chronometer/23110392154001
![]()
Aqua Terra er nydelige ur. Forstår at du vurderer en slik. Uten diamanter selvfølgelig...
Aqua Terra er nydelige ur. Forstår at du vurderer en slik. Uten diamanter selvfølgelig...
Får ikke den farge kombinasjonen i full herre størrelse dessverreOg heller ikke uten diamanter i den størrelsen den kommer.. Er i mine øyne en dame modell og ikke boy-size
![]()
Er 38,5mm damestørrelse nå?
Diamantene på denne er så må og uskyldige, at man ikke legger merke til disse uten å se godt etterOg fargekombinasjonen, og klokka, er jo rett og slett bare flott!
![]()