Omega Seamaster-tråden

Takk det holder, Pål. Du trenger ikke å gni det inn så det svir :D

Ja, Chronodiver, det er titanium som gjør det. Har sett den med sort skive også. Pent. Samme klokke leveres også med bezelring i hvitt gull, mener jeg at jeg har sett. Ikke noe dårlig alternativ det heller, men alt i titan, som på denne, de' æ bærre lækkert.
 
66 Seamaster Automatic Cal

Mitt siste innkjøp:

omega_seamaster_automatic_01.jpg


Veldig lik den Don Draper hadde på seg i sesong 5, episode 6 av Mad Men! :)
 
Denne tråden har vært en kilde til inspirasjon for meg, og endelig kan jeg poste i den selv! :)

Et par bilder av min nyervervede 2230.50

IMG_2650.jpg


IMG_2653.jpg
 
Denne tråden har vært en kilde til inspirasjon for meg, og endelig kan jeg poste i den selv! :)

Et par bilder av min nyervervede 2230.50

IMG_2650.jpg


IMG_2653.jpg

Gratulerer med en flott Seamaster! Denne ble også grundig beskuet før jeg klinte til og tok til eie min 2232 :)

Jeg ønsker meg: flere bilder!
 
Dette har blitt en fantastisk tråd med flotte bilder, det er tydelig at Seamaster modellene er en favoritt på sonen :cool:
 
Nydelig titan-EB, det der. Helt enig i at dette er toppklasse Seamaster :)

Innser nå at jeg ikke har bidratt i denne tråden, så slenger inn noen resirkulerte 2254-bilder fra dagens klokke.

På den vakre speedy-style lenken:
IMGP4752-1.jpg


Corny pose med Admiralty Grey NATO:
IMAG0020.jpg


TS Norges-NATO:
IMAG0172.jpg


Hirsch Carbon Black:
IMGP5658-1.jpg
 
Min nye Seamaster PO XL 8500. Særdeles fornøyd med valget, og flere Omega står allerede på ønskelisten.. :)

e4b5e085.jpg
 
Tja trenger man mer enn ett ur? Nydelig ur dette her og kan brukes til alt. Tåler masse juling og glir fint innunder skjorten.

Det kan man godt si (og jeg er mer enn fornøyd med denne så langt), og hadde det ikke vært for forumet her, så hadde det nok holdt med en. Men så begynner "tilstanden" sakte men sikkert å krype innpå deg…

:—)
 
Det kan man godt si (og jeg er mer enn fornøyd med denne så langt), og hadde det ikke vært for forumet her, så hadde det nok holdt med en. Men så begynner "tilstanden" sakte men sikkert å krype innpå deg…

:—)

Jeg har alltid vært en enklokkesmann. Hatt siste ur leenge nå, fungerer fint det. Samme som deg bare titan og chrono. Veksler mellom lenke, original gummirem og nato, fungerer fint det. Men som sagt dette stedet gir en abstinenser. Men mer enn et ur skal jeg ikke ha. Ser heller etter neste. :p