Official Timekeeper
Visit Casio
00:00:00

Omega Seamaster-tråden

Reg.
10. juni 2008
Sted
Trondheim
Omega Seamaster finnes i mange varianter fra vintage til moderne og dagens klokke-tråden viser at det er mange av de her inne :)

Inspirert av en tråd på Watchuseek tenkte jeg vi kunne lage en tråd hvor vi kan poste bilder av de ulike modellene vi har her på sonen, så ser vi hvor mange det blir :)

Starter med min 2534.50 GMT

Et par tråder til inspirasjon

http://watchtalkworld.proboards.com/index.cgi?board=omegalandresource&action=display&thread=10963

http://forums.watchuseek.com/f20/*official-seamaster-club-thread*-210788.html

Kjør på! :D

Reg.
16. november 2010
Sted
Oslo
Denne står det seamaster på. Omega Seamaster er klokkene som dro meg til denne hobbyen, henholdsvis SMP og vintage.

Reg.
15. juli 2009
Størrelsen på denne er langt utenfor komfortsonen min, men må jammen si den frister likevel ;) Nydelige bilder!
Takk for det, topale :)

Har du prøvd den? Tror du ville blitt overrasket over hvor bra den hadde tatt seg ut på handa di :cool:

Reg.
10. juni 2008
Sted
Trondheim
Takk for det, topale :)

Har du prøvd den? Tror du ville blitt overrasket over hvor bra den hadde tatt seg ut på handa di :cool:
Nei har desverre aldri prøvd den. Har lest flere skrive at den sitter bedre på hånden enn størrelsen skulle tilsi, så det hadde vært arti å prøve en gang :)

Reg.
28. juni 2011
Sted
Helgeland
Mitt lille bidrag, en 212.30.41.20.01.002 (ja, ctr+C og ctr+V ble brukt her, håper ingen går rundt og husker disse tallkombinasjonene). Mobilbilde, som det fremgår av kvaliteten.

Reg.
21. februar 2008
Sted
3970 LANGESUND
Seamasters

Her er noen av mine SeaMaster klokker.. Har flere, men må få tatt noen bilder av dem etterhvert. Er ikke ofte jeg har dem hjemme.

Lumes:

Electric Blue

Greater White

Omatic

Great White

Omatic

Pro 300

GMT

Am-Cup

En til Dama

SeaMaster fra innsiden

Mer lume

Det får være nok for i dag..

• Liker
Reaksjoner: Lanfro
Reg.
10. juni 2008
Sted
Trondheim
Nydelige bilder folkens! Kjenner suget etter flere Seamastere melder seg sterkt. Godt å ha noen flotte bilder å nyte mens jeg venter på å få tilbake min fra service :)

Callahan

Støttemedlem
Reg.
18. februar 2011
Sted
Gullkysten
Mmmmm! Har selv falt for 2254 og Electric Blue 2255.

Men hva med denne? Noe spesiell og sjelden Seamaster, laget spesielt for OL 1976 i Montreal. Drøy 10K + mva :)

• Liker
Reaksjoner: Grendel