Omega Seamaster-tråden

En glede å bla igjennom denne tråden. Lysten på en Seamaster våknet tidligere denne uken etter å ha sett den nye blå versjonen i et butikkvindu. Blå skive har jeg hatt lyst på en stund, og tror jeg har funnet rette kandidaten.

2123041200300120.png


Jeg synes den er nydelig, eneste minuset er det svarte datovinduet som ikke passer helt inn (min mening).
Noen som har kjøpt den? Skulle gjerne sett flere bilder. Bølgene på skiven er vekk og fargen litt mindre anonym.
Hva sier dere, er det flere som er fristet? Eller blir den skrikene blåfargen for voldsom?

Jeg tror ikke at dette bildet yter klokken full rettferdighet, men at den tar seg langt bedre ut "live" og på armen. Enig i at de har vært litt uheldige med datovinduet i forhold til å få dette til å gå i "ett" med skiven.
Veldig stilig med den røde skriften.

Vet du listeprisen på den?
 
Greit at dette er en over snittet fotogen klokke, men det første bildet der er noe av det bedre jeg noen gang har sett av klokkebilder. Tviler på at Omega sitter på bedre footage i egen katalog.

Kudos!

:oops:
Takk for det, men jeg må si at jeg var mer heldig enn dyktig.:D
 
Jeg tror ikke at dette bildet yter klokken full rettferdighet, men at den tar seg langt bedre ut "live" og på armen. Enig i at de har vært litt uheldige med datovinduet i forhold til å få dette til å gå i "ett" med skiven.
Veldig stilig med den røde skriften.

Vet du listeprisen på den?

Tror det var 26 000 veiledende.
 
Jeg tror ikke at dette bildet yter klokken full rettferdighet, men at den tar seg langt bedre ut "live" og på armen. Enig i at de har vært litt uheldige med datovinduet i forhold til å få dette til å gå i "ett" med skiven.
Veldig stilig med den røde skriften.

Vet du listeprisen på den?


Den ligger på 26.800. Face-liften er fantastisk flott i virkeligheten, stikk innom din nærmeste forhandler og ta en titt :)
 
For dem som er misunnelige på Minutemans Seamaster Chrono

Som de jo har god grunn til: Briljantwatches la ut en sånn i dag :)

Man må vel sannsynligvis regne inn en service også, det står i hvert fall ingenting om at det har blitt tatt. Så det er vel ikke gibortpris.

08_-456927790.jpg
 
Er det noen som kan linke til et sted som selger denne urskiven? Evt vet hva den koster.

Og hva tror dere det vil koste å bytte urskive?


for å holde det litt på topic:
red.jpg


IMG_1140.jpg


IMG_0811.jpg


Tenk så fin den hadde blitt med gull på urskiven :cool:
 
Er det noen som kan linke til et sted som selger denne urskiven? Evt vet hva den koster.

Og hva tror dere det vil koste å bytte urskive?


for å holde det litt på topic:
red.jpg

Hva pokker er den duken i bakgrunnen, forresten?
 
Ja sjekket ofrei før jeg postet men fant ikke noe :(

takk for bildekompliment :)

Duken er en omega "bok" med bilder av diverse Omega OL modeller og litt historie om Omega sin sponsing av Olympiaden.

Den var gratis hos urmakeren så noe veldig fancy er det ikke.

Edit:
"OMEGA guarantees repairs and the delivery of spare parts for its watches for at least 20 years from the date production is discontinued." http://www.omegawatches.com/customer-service/faq

Da skal det vel til en viss grad være mulig å få tak i urskiven?
 
Beklager, men jeg får ikke helt med meg hva som menes med "gull på urskiven".
Mulig at det er mitt elendige fargesyn som gjør det, men det eneste jeg ser er en standardskive med lett patina på indeksene.