Omega Seamaster-tråden

Mmmmm! Har selv falt for 2254 og Electric Blue 2255.

Men hva med denne? Noe spesiell og sjelden Seamaster, laget spesielt for OL 1976 i Montreal. Drøy 10K + mva :)

1492960gross.jpg

Tøff den, men du kan plusse på ca 10k til vis den må ha service;) Vet om en som eier en slik og den må evt til Sveits og Omega fabrikken for service, noe som koster! Dog blir nok resultatet glimrende etterpå:)
 
Går Moore sin Lange en høy gang i eleganse den der ja M) Not.
Tøft ur fra en distinkt periode, men jeg tror jeg står over gitt.
 
Helt herlig den EB din, Tore!
Hvordan er det mulig å få så en skive til å fremstå i så mange flotte nyanser?? :D
 
Fin tråd, benyttet anledningen til å stille min Omega GMT samt ta den i bruk. Stortrives, må bare finne utav GMT funksjonen - igjen og igjen.

:p
 
Seamaster "non-AC" (ref 2230.50.00) må også være med i denne tråden!

I mine øyne er dette den fineste moderne Seamasteren. Det er selvfølgelig lett å si når jeg har den på armen selv. ;)
Bezel-insert i hvitt gull, "applied" logo og timemarkeringer kler klokken særdeles bra.

Unbox-8.jpg

69f3fa91.jpg

0b873be3.jpg

5d999988-1.jpg

7f8a30e6.jpg
 
Seamaster "non-AC" (ref 2230.50.00) må også være med i denne tråden!

I mine øyne er dette den fineste moderne Seamasteren. Det er selvfølgelig lett å si når jeg har den på armen selv. ;)
Bezel-insert i hvitt gull, "applied" logo og timemarkeringer kler klokken særdeles bra.

Unbox-8.jpg

69f3fa91.jpg

0b873be3.jpg

5d999988-1.jpg

7f8a30e6.jpg

Den er, uten tvil, rålekker:)
 
@tobel:
Den der er jo bare helt råflott. Tror jaggu jeg til og med synes den er finere enn min (2254) :D

@miczer:
Dæven for en flott samling du har. Her må det planlegges GTG så jeg får tafset litt.

I mine øyne er de aller fleste variantene av Seamaster flotte klokker og jeg lurer på om jeg ikke må endre min keeper/ultimate-liste i forhold til dette. Har også sett et par i helgull - nydelige saker.
 
ooooooo :eek: oooo nice :D



Seamaster "non-AC" (ref 2230.50.00) må også være med i denne tråden!

I mine øyne er dette den fineste moderne Seamasteren. Det er selvfølgelig lett å si når jeg har den på armen selv. ;)
Bezel-insert i hvitt gull, "applied" logo og timemarkeringer kler klokken særdeles bra.

Unbox-8.jpg

69f3fa91.jpg

0b873be3.jpg

5d999988-1.jpg

7f8a30e6.jpg
 
rousp sin GW og min Exp II, nå solgt...

Vi trenger ikke å se lenge før vi aner en viss (kvalitets?)forskjell på lenkene... ;)
IMAG1540.jpg
 
omega_2508.JPG


Min Seamaster. Kanskje litt å gå imot strømmen med quartzur her, men affeksjonsverdien denne klokka har for meg overgår et mekanisk urverk any day :)

Men må likevel innrømme at det kribler litt etter en 2254.50.
 
Omega Seamaster "No AC" har en virkelig en lekker skive! Et medlem på WUS moddet sin 2254.50 med en "No AC" skive og en Planet Ocean-sekundviser, må si resultatet ble lekkert :) Noe for noen her inne ?

IMG_1098.jpg



IMG_1107.jpg