N
Da har en fjordland blitt inntatt!! Er for oppsluk i dette proskjektet nå at mere tid en 10min i microen og noen min på spise er greit.
Vis vedlegg 103654
Over til trykk/vanntett testen
Vis vedlegg 103656 Vis vedlegg 103657 Vis vedlegg 103658 Vis vedlegg 103659 Vis vedlegg 103660
30min i frysern og testen var igang, og den gikk som forventet.
Jeg hadde mistanke om at noe ikke var som det skulle være da jeg greide å trykke ut glasset med fingerne når jeg tok i litt. Og den har ligget rundt i skuffer boder, kjellere og loft de siste 14 årene siden jeg fikk den i 2004
Her ser dere at det kommer luft boble ut ved kl 12 merket
Vis vedlegg 103661
Vis vedlegg 103663 Vis vedlegg 103662
En vellykket test gjennomført og da er det bare å få byttet glass pakningen og resten av pakningene selv om det ikke kom noe luft ut noen andre steder
Takk!!!!Helt rått! Blitt en kul tråd det her og litt av et resultat på prosjektet
Ps! Den Fjordlandretten du tok bilde av liker jeg godt selv, men jeg hadde helst sett at det fulgte med flere enn 3 kjøttkaker i pakken...
Takker for det!!Herlig søndagslesing denne tråden! Var spent på hvordan historia skulle ende. Gratulerer med vel gjennomført jobb!
i dag fikk jeg 4 kjøttkakerHelt rått! Blitt en kul tråd det her og litt av et resultat på prosjektet
Ps! Den Fjordlandretten du tok bilde av liker jeg godt selv, men jeg hadde helst sett at det fulgte med flere enn 3 kjøttkaker i pakken...
Slapp av. Det er berre ei ekstra kjøttkake.Helt rått!!