Ny frelst klokke entusiast

Hva er egentlig vitsen med en slik kommentar? Her var det fest og god stemning helt til du kom inn døra. Unødvendig.
 
  • Liker
Reaksjoner: Frost
Hele konseptet, sorry.
Det går helt greit at du er skeptisk Tom!! Noen måtte jo være den første :D
Jeg har lært så utrolig mye av dette prosjektet og det har bare skutt klokke interessen min i været.
Alle de som står meg nærmest av venner, familie og ikke minst sjefen min på verkstedet der jeg jobber som er en super mekanikker som får innom kunder med Porsche, Ferrari å andre helt ville biler er imponert av prosjektet så at du er skeptisk bryr jeg meg ikke noe om.
 
Det er i alle fall klart at @tidsmarskin har klart å sette sammen til dels ymse av deler.
Slik det ser ut for mange så kan det lett være både fake, ekte og annet av disse delene. (Noe det sikkert også er). Jeg håper i alle fall at den eminente mekaniker (@tidsmarskin) ikke går rundt neste sving og selger det som hel ved, men er åpen om hva dette er.

Uansett så har han lært mye og prosjektet har gitt glede og mersmak.
Så håper jeg at dette gir mer spennende læring og prosjekter.
Det er mye gode deler og "prosjekter" som kan skaffes fra feks eBay.
Husk bare å handler fra pålitelige kilder. Styr unna fake-bransjen og andre kriminelle. Fake-bransjen er bare en av de inntektskilder som bistår narko-bransjen etc.

8
 
Det er i alle fall klart at @tidsmarskin har klart å sette sammen til dels ymse av deler.
Slik det ser ut for mange så kan det lett være både fake, ekte og annet av disse delene. (Noe det sikkert også er). Jeg håper i alle fall at den eminente mekaniker (@tidsmarskin) ikke går rundt neste sving og selger det som hel ved, men er åpen om hva dette er.

Uansett så har han lært mye og prosjektet har gitt glede og mersmak.
Så håper jeg at dette gir mer spennende læring og prosjekter.
Det er mye gode deler og "prosjekter" som kan skaffes fra feks eBay.
Husk bare å handler fra pålitelige kilder. Styr unna fake-bransjen og andre kriminelle. Fake-bransjen er bare en av de inntektskilder som bistår narko-bransjen etc.

8
Klokken skal aldri selges ferdig snakka og det har jeg vært klar på fra starten. Historien om hvordan IWC' en ble funnet og hele prosjektet betyr så utrolig mye for meg at slutt prosjektet har blitt min lille øyesten.
Jeg er så utrolig stolt når jeg bruker denne klokka, særlig i familie og venners selskap når dem vet hvordan den ble til. Er alltid ærlig med andre klokke folk når det blir snakk om klokka for det er jo faktisk et ganske rått IWC caliber som drifter skjønnheten ;)

Dama pleier ikke å bry seg så mye om ting jeg bygger som biler, motorsykler og alt mulig annet, men når vi skal på noe sammen ber hun meg alltid bruke denne lille skjønnheten for hu er så utrolig stolt av meg etter jeg lot hun lese denne tråden:)

Alle deler er kjøpt hos ofrei og leosics
utenom den plata jeg brukte for å dekke over der kronograf delene satt.
Tallskiva og viserne Kommer fra eBay og er sikker skikkelig fake ikke vet jeg, men alle farge lume og alt annet stemmer med en orginal så det funker bra for meg. " får krysse fingrene at han ikke brukte penga på narko"

PS: har fått mange henvendelser på om jeg vil selge klokka, men takker hyggelig nei.
Så ikke noe vits å sende pm å spørre om det:cool:
 
At noen ser på dette som blasfemi og helligbrøde får være opptil dem. Alle må få lov til å sine meninger om hva som er rett og galt i denne hobbyen, men det eneste som betyr noe er at du koser deg. Tydelig at dette er rein klokkeglede og i så måte et flott tilskudd til forumet. Så lenge denne forblir ditt prosjekt og ikke havner på Finn.no som ekte vare er dette helt topp, ser frem til neste prosjekt :)
 
  • Liker
Reaksjoner: Grendel og fredskijj