Du bør unngå MVA. Hadde en klokke med betalt MVA en gang. Den sakket flere minutter i døgnet. Nei, uten MVA best!Kjøpt brukt i Norge ? Så ingen mva på den altså
Du bør unngå MVA. Hadde en klokke med betalt MVA en gang. Den sakket flere minutter i døgnet. Nei, uten MVA best!Kjøpt brukt i Norge ? Så ingen mva på den altså
Ok. Var den klokka ja . Auksjonen stoppa på 280k . Dvs der kom inn bud etter fristen so vart litt diskusjon rundt det.
100 000,- i påslag?! Noen burde gi denne fyren en båtis. Dette er ingen investor, dette er Jordan Belfort sin norske bror.
100 000,- i påslag?! Noen burde gi denne fyren en båtis. Dette er ingen investor, dette er Jordan Belfort sin norske bror.
DoneINVISTOR!!! Kan dere være så vennlige å skrive dette korrekt fra nå av, så ikke "ocd´n" min går fullstendig amok?
Nå har dette blitt skrevet feil i månedsvis. Det holder nå!![]()
Jeg har allerede satt meg på liste for ti stk fra min lokale AD, betalt depositum med kredittkort fra Bank Norwegian.Det grønne skiftet ser ut til å være over?
Og jeg som hadde innstilt meg på at vi fremtiden skulle leve av å selge Hulk til hverandre.![]()
Jeg har allerede satt meg på liste for ti stk fra min lokale AD, betalt depositum med kredittkort fra Bank Norwegian.
Søk deg tilbake, det er en god grunn til at det såpass lenge har blitt skrevet slik - og nå nærmest har blitt beskrivelse av enkeltes personlighetstrekk.INVESTOR!!! Kan dere være så vennlige å skrive dette korrekt fra nå av, så ikke "ocd´n" min går fullstendig amok?
Nå har dette blitt skrevet feil i månedsvis. Det holder nå!![]()