Noe mange er opptatt av og har sterke meninger om...

Invistorene finnes på andre forum også..

Jeg har flippet 2 elbiler, og jeg har hjulpet å kjøpe en bil som ble flippet. i løpet av 3 år.
20000kr minimun på alle 3. Det tok meg 2 uker på finn før den var solgt, den første bilen jeg flippet var solgt samme uken jeg la den ut, kanskje noe lavere pris enn de fleste.

https://elbilforum.no/forum/index.php?topic=42126.0

FlippFlopp..

Alt kan invisteres i:

Flip.png


https://www.nrk.no/trondelag/emil-_...ere-dobbelt-sa-dyrt_-_-en-ny-trend-1.14289513
 
  • Liker
Reaksjoner: Grendel og twt2
  • Liker
Reaksjoner: chrbir
I et svakt øyeblikk (som nå definitivt har gått over), kontaktet jeg en figur som hadde lagt ut en WTB annonse, rettet mot et ur som jeg har.
Prisen han var villig til å gi, lå ca.-30% under den prisen som dette uret ellers tilbys til i dagens sinnssyke marked.
Fortjener slike å bli tatt seriøst?
Skulle jo tro at en WTB annonse var motivert av et sterkt ønske om akkurat et slikt ur og ikke en letttjent invistering for dusten:mad:
 
I et svakt øyeblikk (som nå definitivt har gått over), kontaktet jeg en figur som hadde lagt ut en WTB annonse, rettet mot et ur som jeg har.
Prisen han var villig til å gi, lå ca.-30% under den prisen som dette uret ellers tilbys til i dagens sinnssyke marked.
Fortjener slike å bli tatt seriøst?
Skulle jo tro at en WTB annonse var motivert av et sterkt ønske om akkurat et slikt ur og ikke en letttjent invistering for dusten:mad:
Det har eksplodert med ønsker kjøpt annonser på finn som ønsker å kjøpe Rolex til under-/lurepris. Fredagsunderholdning i seg selv å gå igjennom kjøpsannonsene med alle horologistenes finurlige fraser og skrivemåter for å virke som "eksperter".
 
Litt mobbing dette her, men det er kanskje fortjent når vedkommende tydeligvis mener at vi med-asylanter er noen lettlurte idioter:mad:
Nei, her er det absolutt på sin plass med velfortjent tyn! Dette har i alle fall ingen ting med interesse for klokker å gjøre. Får håpe ingen er dumme nok til å hoppe på dette "tilbudet"...
 
  • Liker
Reaksjoner: Mulliner
Litt mobbing dette her, men det er kanskje fortjent når vedkommende tydeligvis mener at vi med-asylanter er noen lettlurte idioter:mad:

Selv var han åpenbart kun villig til å betale 23k for en planet ocean tidligere i år. Men for all del, han er ikke den eneste som liker å bruke forumet som tilskudd til daytradernæringen.

Har sett ganske hinsides pruting på allerede billige klokker fra et par stykker med millioninntekter her inne, selvsagt for flippeformål. Sånt blir bare nedrig imo.
 
Redigert:
Veldig deprimerende lesing. Virker som alle nisje hobbyer har et lass av resellere som gjør alt de kan for å sope inn deals og reselle. Samler bøker, spill, mynter, frimerker og diverse annet fra før og det er akkurat det samme der. Det sureste er jo når man gir en man har kjent på forumet lenge og anser som en venn noen gode deals fordi han vil ha det i samlingen sin, for så å se det på finn for scalper pris senere. De som kjøper opp butikk utsalg for å reselle er stort sett hatet og boikottet av samlermiljøene men selger lett til casuals