Nei det kan jeg ikke like - hverdags-edition

Det er forskjell på mais også, som med det meste anna. Eg spiste nydelig, fersk mais og drakk ein rett og slett fantastisk mais-te i i Vietnam i 2012! :)
 
  • Liker
Reaksjoner: Entropy
Jo takk @Preacher
Tror dessverre mange er flasket opp på halvfabrikert mat. Derfor vet de kanskje ikke bedre...
Handler vel også mye om interesse, og prioritering. Dessverre velger folk ofte det enkleste og billigste.
Hvor mange klarer å filetere en rødspette, eller å partere en hel kylling?

Nordmenn vet ikke lenger hva som er smakfullt kjøtt. «Alle» tror det kun er fileer er det gode på dyret.
MUK er bra for miljøet, men gi meg en slakter som kan gi meg en smaksopplevelse.
 
Muk bra for miljøet? Mulig, men det er ikke vertfall det dårligste "kjøttet" du kan spise..

MUK øker utnyttelsen av hele dyret ergo bra for miljøet. (strengt tatt er dagens kjøttproduksjon dårlig for mijøet, men det er en annen diskusjon)
 
Sesongens første snøfall på disse kanter, såpeglatte veier og et par biler i grøfta på vei hjem fra jobben.

Hvor vanskelig KAN dette være?

(På plussiden er at jeg helt (host) uskyldig kan spørre en kollega i lunchen i morgen om han fortsatt mener at bimmeren hans med alle TBFer man kan tenke seg på førerstøttesiden trumfer en gammel firehjulstrekker uten TBFer, men med piggdekk, diffsperre - og litt ydmykhet bak rattet...)
 
Butikker som ikke har intensjon om å honorere Black Friday tilbudet.
Purret på Proshop.no på en trådløs ruter jeg kjøpte, svar: Leveringstid kan ikke opplyses.

(Ruteren er tilgjengelig på flere andre nettbutikker, så hvor vanskelig KAN det være).
 
Forklar hvordan da jeg har en 2018 modell Audi Q7. Har jeg valgt feil bil? :(

VW har løst dette elegant
LimpVibrantAntipodesgreenparakeet-max-1mb.gif