Nei det kan jeg ikke like - hverdags-edition

Adidas som lager alt for trange sko.
Og på størrelse 45 1/3 :oops:
Hva som foregår?

Edit...
Oh ja:cautious:
Ikke noe for pai-labber tydeligvis...hva med mamma-skoene til Klæbo? Er visst veldig populære.
dtzqeys8p8dupcngesdl.jpeg
 
  • Haha
Reaksjoner: KAB
@hanse
Huff nei, med broren har brukt Adidas i +20 år og sa at disse tar litt tid å gjør seg opp.
Har kjøpt Forum og det er i skinn.
Fikk et par i 84 når de kom ut og hadde lyst å prøve igjen.
Jeg bruker vanligvis ikke sports sko.
Jeg har et par skotre jeg kan prøve først på de.
4404bf14a41f4e8b859bb646e213de75.jpg
 
  • Liker
Reaksjoner: hanse
Jeg sjekket også den der. Herregud. Fly Stavanger(???)-Sola-Sogndal-Sola-Longyearbyen var ett av forslagene for en dag. På de 8 dagene den synes jeg trengte ville den også ha 2 turer til Longyearbyen, og en liten Stavanger-Oslo-Stavanger-sløyfe før du kunne fly hjem igjen til… Oslo.

IMG_6042.png

IMG_6043.png
 
Å være på elv og vin cruise i Bordeaux. Det begynte på verst tenkelige vis ved at koffert med klær for +50 000.- ble borte. Og å være på tur med et «Tysk senior-senter», vi er desidert de yngste om bord og stiller i kø bak en hær av rullatorer. :poop:
 
Å være på elv og vin cruise i Bordeaux. Det begynte på verst tenkelige vis ved at koffert med klær for +50 000.- ble borte. Og å være på tur med et «Tysk senior-senter», vi er desidert de yngste om bord og stiller i kø bak en hær av rullatorer. :poop:

Bare vent til kvelden. Da kommer rullatorrocken for fult!!

Ha en ellers fin tur!!

8- )
 
  • Haha
Reaksjoner: Gin
Ribbensbrud....
Kjipe greier. Ribben brekker så lett. Jeg har brukket dem så ofte, men det skjer igjen, og igjen. Hvorfor gjør mann ikke alvor av dette med 'å fjerne brukne ribben...'?
Men så gror de også, etter hvert.
På den annen side så må jeg innrømme at det fungerer fint med elektrisk gocart. Det virker bra. (Med unntak av at du mister den gode luften inne i hallen).

8
 
Hvorfor gjør mann ikke alvor av dette med 'å fjerne brukne ribben...'?
8
Det spørsmålet stilte Marilyn Manson seg også. (Var vel strengt tatt ikke pga brudd men)
Om du gjør som han så gjør det fruen overflødig ifht en spesiell ting…
 
Tell me more...
Det kommer en ny valgkamp i USA(og det blir verre shenanigans enn i 2020), en ny bank krise(igjen) og tydeligvis en ny "pandemi" som øves på.
Nå snakker jeg om utvikling jeg ser i USA, ikke enda i lille Norge.
Så det er sagt, og for de som ikke fikk det med seg, det startet seg en finanskrise i USA den 14 August 2019 og Repo-krisen hos bankene startet den 17 september 2019.
I Januar 2020 hadde Federal Reserve allerede trykket 6.6Trillioner Dollar for å fiske disse opp.
Og mer Trillioner kom, selvfølgelig.
Over dette, ser jeg at NATO kommer til å involvere seg mer i Ukraina, fordi det går ikke som "planlagt".
That's it.
Jeg tror ikke at mange gleder seg til sånn.
Nok om det ;)
 
  • Liker
Reaksjoner: Grendel og GrimReaper
Det spørsmålet stilte Marilyn Manson seg også. (Var vel strengt tatt ikke pga brudd men)
Om du gjør som han så gjør det fruen overflødig ifht en spesiell ting…

Jeg holder meg til Prima Vera sine ribben.... Det svinger nok av dem....

8
 
  • Liker
Reaksjoner: gullet
IF satt opp prisen på forsikringene (totalt, bil, hytte, båt, reise, klokker, liv, hus) med mer enn 25 %!
Fikk ikke beskjed om prisøkning, bare nytt forsikringsbevis, flaks jeg sjekket!
Er det noen grunn til dette?
Må på ny runde med tilbudsinnhenting.
Tar imot tips.
 
  • Trist
Reaksjoner: Grendel og sunshine