Nei det kan jeg ikke like - hverdags-edition

Marit Bjørgen legger opp og NRK kaster om på «gullrekka» og fjerner det første «Beat for Beat» jeg kan huske og hatt lyst til å se.
Hva faan betyr en avdanka skiløper mot Norges «blues-elite» med Vidar Busk og Paal Flåta i programmet:mad:
Ja-ja, kan vel se det på nett-tv, men alikevell at sport trumfer kultur - faan!:mad:
Enig. Rævva. De rundt her sitter og glor på skipensjonisten som griner. Patetisk opplegg fra NRK.

* Direkte over til Marit *

• Liker
Reaksjoner: Gin
"Beat for beat"? Hva f**n er det?
Ser ut som en dritkjip selskapslek for gamlinger, som ikke engang ser morsom ut å være med på, selv med et alvorlig inntak av ulovlige rusmidler.
Hvem fikk den feberfantasien om at folk skulle like å se på dette?
Med den sleske dildoen til programleder.
Hvem er det egentlig som ser på slikt?
Stiller forøvrig det samme spørsmålet om sport på tv.
Nei, hadde det vært rettferdighet i verden hadde tv-kanalene kun sendt dokumentarer om klokker, biler, rødvin og whisky.

"Beat for beat"? Hva f**n er det?
Ser ut som en dritkjip selskapslek for gamlinger, som ikke engang ser morsom ut å være med på, selv med et alvorlig inntak av ulovlige rusmidler.
Hvem fikk den feberfantasien om at folk skulle like å se på dette?
Med den sleske dildoen til programleder.
Hvem er det egentlig som ser på slikt?
Stiller forøvrig det samme spørsmålet om sport på tv.
Nei, hadde det vært rettferdighet i verden hadde tv-kanalene kun sendt dokumentarer om klokker, biler, rødvin og whisky.
Ha ha, :D kone og eventuelt «barn» som er er hjemme, liker å se på dette.
Selv er jeg dypt nede i Ipadn når dette sendes, men i dag skulle noen av mine «helter» være deltakere:(.

• Liker
Reaksjoner: UJU
Gnagsår og rasshøl.

large_compeed-fingerrevner%20(2).jpg

• Liker
Reaksjoner: Grendel
Søkte på alle, fikk ikke plass.
Problemet er at alle barnehagene der oppe har «t-bane service», så de som bor lenger ned kan levere barna på alle t-banestasjoner fra Majorstuen og opp. Det gjør at nedslagsfeltet blir enormt. Og i tillegg er jo skibarnehager/aktivitetsbarnehager/friluftsbarnehager blitt veldig «in» å ha barna i. Legg til veldig store kull med barn (vi fikk plass i 6. opptaksrunde i juni).

Ikke for å være frekk, men mistenker at mine barn er yngre enn dine. Og endringen som kom med et opptak i året hjelper heller ikke på.

En av barnhagen vi sökte på i området fick 5 lediga platser till hösten och vi stod som nr 86 på listan. Större chans att få köpt en 116500 över disk hos bjerke än att få in kidsa där ;).

• Liker
Reaksjoner: Sjø og Fulgur