Haha...vi kommenterte akkurat det sammeSkal se det blir mange mirakler ila dagen![]()
Haha...vi kommenterte akkurat det sammeSkal se det blir mange mirakler ila dagen![]()
Både vekt og alder, ser jo ut til å være en god del over snittet på det klientellet der, kanskje også noe med saken å gjøre?Ikke mindre enn 19 rullestoler i boardingkø til flyet fra Port au Prince i dag. Helt normalt derfra. Bevegelseshemmede på tur til det ellers så lite rullestolvennlige Haiti? Nope! Slik blir det i land hvor alt er til salgs, inkludert handicapbevis. Da slipper man nemlig å gå så mye. Interessant å se på når de spretter opp av stolen og tripper lettbent gjennom sikkerhetskontrollen.
Vis vedlegg 87908
Ikke mindre enn 19 rullestoler i boardingkø til flyet fra Port au Prince i dag. Helt normalt derfra. Bevegelseshemmede på tur til det ellers så lite rullestolvennlige Haiti? Nope! Slik blir det i land hvor alt er til salgs, inkludert handicapbevis. Da slipper man nemlig å gå så mye. Interessant å se på når de spretter opp av stolen og tripper lettbent gjennom sikkerhetskontrollen.
Vis vedlegg 87908
En robust gjeng med grei snittvekt. Men lettbente når det kreves... Ganske provoserende å se når de spretter opp ved behov.Både vekt og alder, ser jo ut til å være en god del over snittet på det klientellet der, kanskje også noe med saken å gjøre?
Det har du helt rett i. Clinton har vært svært tilstedeværende helt siden første halvdel av 90-tallet. Definitivt med på bistandslaget i 2010 også.Rullestoler betalt av Clinton Foundation kanskje: de ga mye hjelp i Haiti etter jordskjelvet hørte jeg![]()
Det har du helt rett i. Clinton har vært svært tilstedeværende helt siden første halvdel av 90-tallet. Definitivt med på bistandslaget i 2010 også.
Ja, det er jeg helt enig i. Har vært massivt med kritikk på grunn av manglende koordinering og feilslått nødhjelp etter jordskjelvet. På det meste befant det seg flere tusen hjelpeorganisasjoner i landet med null samhandling.Ja tilstedeværende var de det.
Men angående mengden av pengene som ble gitt og hjelpen som kom ble det en del klage for å si det mildt.
Det der har vært over mange kjente aviser og mer.
Og du er rammet av en sluttpakke? If so, kondolerer.
Jeg datt av den forklaringen der ca. tre linjer inn, så jeg forstår frustrasjonen.
Du er uunnværlig, men skal ikke erstattes? Forsto jeg det rett da?