Nei det kan jeg ikke like - hverdags-edition

Burde tatt skiltnummeret og anmeldt de. Maken til egoisme er det lenge siden jeg har hørt om.
Grunnen til hele dritten var en påkjøringsrampe til E6 der det kom en bil og skulle inn på E6. Bilen på E6 og den som skulle flette inn på E6 ble ikke enig, og de hadde ikke mer ‘vei’ igjen og de stoppet helt opp på E6’en!!! Dermed full stans på en motorvei. Jeg klarte med hard bremsing og stoppe, resten vet dere.....De jævla idiotene stakk også!
 
  • Liker
Reaksjoner: Grendel
IMG_20200621_172644_8.jpg
 
Å skulle bruke noe tilsvarende en flekk ny BB36 (eller en halv Explorer I) på en "obligatorisk rørfornyelse" i sameiet som MÅ gjennomføres akkurat nå og helt uten forvarsel.

Bonus-irritasjon for at det også betyr en uke uten vann i leiligheten om en hund som må være med på kontoret på dagtid..
 
Å skulle bruke noe tilsvarende en flekk ny BB36 (eller en halv Explorer I) på en "obligatorisk rørfornyelse" i sameiet som MÅ gjennomføres akkurat nå og helt uten forvarsel.

Bonus-irritasjon for at det også betyr en uke uten vann i leiligheten om en hund som må være med på kontoret på dagtid..

Naboene (30m unna) fikk sprengt hovedrør i midten av forrige vinteren med -15.
6 boliger måte bli uten vann for 2 uker og betale 60K hver... God jul!
Det koster å grave i beinhardt frostbakken.
Da er du litt heldig;)
 
  • Haha
Reaksjoner: Lemen
Min fine Camry har fått et eller annet motorproblem. Bilen skal få kontroll i morgen...

8- (
 
...når man har stått på kjøkkenet i et par timer og kokkelert middag, hvorpå den stakkars tiåringen som ble utkommandert for å dekke på bordet mister taket i et glass, hvorpå det pulveriseres utover kjøkkenbenken så det ligger et fint dryss av glass over nevnte benk, koketopp og alt av mat som ikke stod tildekket.

Fruen bestiller et eller annet hos den lokale pizzasjappa. Jeg finner meg en øl. Sukk.
 
Jeg kan ikke prate om livet mitt. Hver gang jeg nevner noe personlig blir folk sinte. Enten blir de sinte og dysser det ned eller så tror de det bare er løgn. Her går jeg rundt og tenker at jeg har levd stille, beskjedent og kjedelig når jeg i forhold til mine kolleger tydeligvis har levd som en rockestjerne.
 
Over til et mer reelt problem jeg har i skrivende stund. Har flere merket at det er unormalt vanskelig å få tak i tennisballer om dagen? Har vært innom flere varehus i Oslo i dag, men det er helt utsolgt. Er nå på klubben for å se hva de eventuelt har.