Nei det kan jeg ikke like - hverdags-edition

-Pepperkorn og sitronsaft har fungert temmelig bra for å holde kattene i nabolaget unna oss. Nitedals Ekspress i 12/70 koster forøvrig under kr. 10 pr. forsøk... (Unnskyld til alle katteeiere; jeg har iofs sansen for katt selv - men ikke når den driter overalt hvor jeg ferdes unntatt der den pisser...)

Eg trur vi holder oss til sosialt aksepterte normer for problemet. Pepperkorn virka ikkje , men sitronsaft kan eg teste . No ser det ut som greiene frå dyrebutikken virker også .
 
  • Liker
Reaksjoner: jayeff og eidehelg
Kjøp en dachs.
Hvis katta prøver å gjemme seg under en bil får den seg en overraskelse.
Kona hadde en dachs for mange år siden.
Skikkelige jaktgener. Ikke en sånn ubrukelig pyntebikkje for utstilling og sånt tull.
Pleide å stikke av så fort den fikk ferten av noe vilt.
Folk i nabolaget trodde det var en rev på ferde da kattene deres endte opp døde av en eller annen merkelig grunn.
:oops:
 
Bikkje har eg hatt før , men med jobben eg har no er det no go. Når en er inne på temaet ;. Ja er det med store voksne menn og pitte små hunder ?
 
Samt når man dagen etter når leverandør har ordnet alt på sin side finner ut at switchen er ødelagt. Og når man så kjøper ny så har man kjøpt en splitter istedet.......
 
  • Liker
  • Haha
Reaksjoner: Timely og Grendel
Pix or it did not happen...

(Been there....)

8- )

The_Leaning_Tower_of_Pisa_SB.jpeg
 
Pix or it did not happen...

(Been there....)

8- )
Etter å ha målt opp plank i vater, festet, startet på neste rad - for så å oppdage at driten iflg samme vater er helt skjevt, prøvd igjen, byttet startplanke, skiftet våte klær pga regn, gjentatt prosessen uten resultat i vater, hevet hammer, drill og alt pokker i vold, talt til ti, forsøkt på nytt med samme resultat.. da tenkte jeg lite på å ta bilde.... Heldigvis prøvde jeg et annet vater før et infarkt inntrådte......