Nei det kan jeg ikke like - hverdags-edition

Dårlig vedlikeholdt utenbordsmotor fra 2005, sitter å vurderer å bytte den ut.#detvardenklokkekontoen
 
Timeslange køer på samtlige restauranter i Åndalsnes. Da er turistsesongen igang. I-landsproblem? Jepp! ;)
 
-Det finnes da mye fint innen årer for tiden? Burde ikke knekke klokkekontoen, med mindre du sparer til en Fossil eller.no...
Årer ville løst et problem ja, usikker på om resten av husholdningen ville vært fornøyd med årer og en pent brukt Ingenieur fremfor fungerende motor.
 
Jeg synes det er koselig med katt, men så blir man vel litt "soft" på sine gamle dager. Det er nok av andre ting å irritere seg over @Blodstrupmoen :mrgreen:

Koselig ? Eg kan jo begrense min begeistring for kattepiss i utemøbler og rundt bilen , samt skjit i grus og sandkassa til guttungen. Rart at dei av mine naboer som holder slike skadedyr ikkje evner å rydde opp etter seg , eller som et minimum betale for antikattestoff . 550kr skulle dyrebutikken ha for ei flaske , so får vi håpe den virker.
 
  • Liker
  • Haha
Reaksjoner: Humla og eidehelg
Koselig ? Eg kan jo begrense min begeistring for kattepiss i utemøbler og rundt bilen , samt skjit i grus og sandkassa til guttungen. Rart at dei av mine naboer som holder slike skadedyr ikkje evner å rydde opp etter seg , eller som et minimum betale for antikattestoff . 550kr skulle dyrebutikken ha for ei flaske , so får vi håpe den virker.

Jeg har god erfaring med pepperkorn, strødd rundt på plasser katter har gjort fra seg.
 
Koselig ? Eg kan jo begrense min begeistring for kattepiss i utemøbler og rundt bilen , samt skjit i grus og sandkassa til guttungen. Rart at dei av mine naboer som holder slike skadedyr ikkje evner å rydde opp etter seg , eller som et minimum betale for antikattestoff . 550kr skulle dyrebutikken ha for ei flaske , so får vi håpe den virker.
Du får høre med naboene dine om de kan ta med kattene sine på dressurkurs. Det hjelper nok ;) Sandkassen burde selvsagt dekkes til når den ikke er i bruk. Mulig de ikke liker bilen din siden de pisser på den? Det hadde jeg tatt opp med bilforhandleren...
 
Du får høre med naboene dine om de kan ta med kattene sine på dressurkurs. Det hjelper nok ;) Sandkassen burde selvsagt dekkes til når den ikke er i bruk. Mulig de ikke liker bilen din siden de pisser på den? Det hadde jeg tatt opp med bilforhandleren...
Dei pisser i garasjeanlegget... Og opp mellom frontrute og panser på en eldre bil. Det eg ikkje skjønner helt er korfor andre må rydde opp pga noken på død å liv skal ha katter. Her burde katteelskerane tatt ansvar og vaska/rydda kver morgen . Helst før 0600.
 
20200715_142723.jpg

Her i huset er denne karen en god jeger og holder skadedyr på en armlengdes avstand. Men en hannkatt som ikke er kastrert kan jeg forstå kan lage litt bry ja ;)
 
(...) eller som et minimum betale for antikattestoff . 550kr skulle dyrebutikken ha for ei flaske , so får vi håpe den virker.

-Pepperkorn og sitronsaft har fungert temmelig bra for å holde kattene i nabolaget unna oss. Nitedals Ekspress i 12/70 koster forøvrig under kr. 10 pr. forsøk... (Unnskyld til alle katteeiere; jeg har iofs sansen for katt selv - men ikke når den driter overalt hvor jeg ferdes unntatt der den pisser...)
 
  • Wow
Reaksjoner: fredskijj