GrimReaper
Støttemedlem
Kan ikke like at den digitale klokken på TS-siden på mobilen min viser en time før Norsk tid. Noen som vet hvorfor? Den har da alltid gått riktig før...
Går riktig her. Sikkert klokka di som går feilKan ikke like at den digitale klokken på TS-siden på mobilen min viser en time før Norsk tid. Noen som vet hvorfor? Den har da alltid gått riktig før...
Ja, åpenbartGår riktig her. Sikkert klokka di som går feil![]()
Hollywood og underholdningsbransjen forøvrig har offisielt nådd det punktet hvor de ikke engang prøver å legge skjul på at de er en ren propagandamaskin. Det er like stuerent med forskjellige meninger i den salen der som i Maos Kina.
Gleder meg til Oscarutdelingen, hvor vi kan sitte igjennom flere timer med selvforherligende moralsk fromhetsflagging fra typer som Meryl Streep, bare for å til slutt se hvilken film eller skuespiller som krysset av nok politisk korrekte bokser til å vinne. Oh joy.
@HerrUr Apropos:
Every person in this photo:
- Same political party
- Endorsed same candidate
- Same stance on every issue.
Ladies and gentlemen, "comedy".
![]()
@HerrUr Apropos:
Every person in this photo:
- Same political party
- Endorsed same candidate
- Same stance on every issue.
Ladies and gentlemen, "comedy".
![]()
Hehehe.... @Kohe321
2018 Grammys Had The Lowest Ratings Ever As Award Show Turns Political
"According to the Hollywood Reporter, the CBS telecast was down a staggering 21% from 2017 - potentially an all time low."
https://www.zerohedge.com/news/2018...owest-ratings-ever-award-show-turns-political
Regn.
Og kombinasjonen som jeg syns er verst, sludd.