Nei det kan jeg ikke like - hverdags-edition

Latterlig. Ser for meg situasjonen hvor man vrir om nøkkelen og får beskjeden: "Bilen starter etter reklamen! 10... 9... 8... 7..."
Hva med personifisert reklame?
Far liker å ta seg en kjøretur i h...restrøket på kveldstid, sønnen i huset råkjører med bilen i helgene.
Deretter skal mor låne bilen for å komme seg til månedens Zumba-time på SÆTS. Hva slags reklame blir hun eksponert for?

Fantastisk dag på fjellet, kaldt og skyfritt og perfekt blåføre. Istedetfor å gå på ski innover viddene brukes halve dagen på å kjøre ormeyngelen tur/retur slalombakken, og resten kravlende i og under hytta med varmluftsovn og stakefjær for å prøve å åpne opp den frosne kloakken. Drit. Bokstavelig talt.

Når man går inn i en butikk som første person etter at de har vært åpen i en halv time, og butikkhjelpen står og småprater om gårsdagen i telefonen - og totalt ignorerer kundene. Etter å ha brettet ut en skjorte og lagt alt av papir og plast på en stol i prøverommet, og finner ut at den ikke passer - så gir man skjorta til dama i telefonen og sier bare tørt på vei ut "Du har nå i alle fall fått deg en prøveskjorte". Hun manglet bare tyggisen i kjeften for at dette hele ble en scene fra en sketsj i en lokal bygderevy. :mad:

Redigert:
27332676_526145187757844_8207370432496505227_n.jpg

Min leaf har automatisk lys.
Lyst ute = mindre lys

Vil du virkelig se om føreren har rekkeviddeangst, se om han har skjerf og lue på. Varmeapparatet suger så mye el at flere velger å kjøre til jobb med minusgrader i kupeen.

Elbilførere med rekkeviddeangst. Ser stadig flere Nissan Leaf og e-Golf som kjører uten frontlys, eller i beste fall kun grøftelys. WTF.