Nei det kan jeg ikke like - hverdags-edition

ok, if you say so...

jeg kan forøvrig ikke like at det er 312,8 m skøytebaneglatt veg til bussen - og nei, jeg har ikke førerkort :mad: kanskje på tide at også meg frakter jeg ved hjelp av egen maskin :)
 
"Hvordan klokke er dette?"
Manglende evne til å anvende spørreord korrekt blant voksne :( Forekommer skremmende frekvent på en viss FB-gruppe for horologi/PADI-interesserte ;)


Eyyy, ingen grunn til å rakke ned på oss PADI-interesserte! :mad:;)
IMG_0190.JPG
 
Når vi er inne på spy i sengen; idag morges kom min Irske Setter opp i sengen. Han kan ikke ha følt seg bra, for han spydde som bare juling. Når jeg, bannende og steik forbanna, iler i veg for å hente egnet verktøy for oppryddning er det min halvannet år gamle arving som spyr i sin seng. Akk akk. Dette livet...
 
Jeg merker meg tidspunktet for ditt innlegg. Minneverdig at du tar deg tid til å dele med oss. Føler med deg!

8
Da var det hele over, heldigvis. Hadde nok fått strykkarakter om jeg avbrøt redningsarbeidet for å oppdatere TS :p

Føler med deg. Minstemann på 2 kastet opp i sengen 5 ganger på fredag natt fra tolv til halv to. Greit med vaskemaskin og dusj...
Joa..greit når det skjer hjemme. Litt mer kummerlig når man er på ferie:confused:
Vær fornøyd.
Han kunne tømt ryggen i sengen...
Sant nok. Er en silver lining i alt.
 
  • Liker
Reaksjoner: Grendel
Når vi er inne på spy i sengen; idag morges kom min Irske Setter opp i sengen. Han kan ikke ha følt seg bra, for han spydde som bare juling. Når jeg, bannende og steik forbanna, iler i veg for å hente egnet verktøy for oppryddning er det min halvannet år gamle arving som spyr i sin seng. Akk akk. Dette livet...
Går de på samme fór?:p
 
  • Liker
Reaksjoner: Hvalrossen og UJU