Nei det kan jeg ikke like - hverdags-edition

Er ikke alene. Fylte tanken på Shell Gressbanen. Da har Holmenkollens flotte fruer funnet det for godt å parkere bilen her. Må for guds skyld ikke slippe andre forbi, hun står jo i kø for å vaske bilen. :eek:
Vis vedlegg 81246

Haha, ninjaerit: var tydeligvis ikke den eneste. Så nå må jeg rygge ut:p
Vis vedlegg 81247
Jøss, auda-førere jo.. Ni nuller. Fire foran, fire bak, og en bak rattet :p
 
Når flyet til Dublin først er forsinket, tar av, får beskjed om at flyplassen ikke kan ta deg i mot før om en halvtime på grunn av snømåking, sirkler rundt i en times tid, får beskjed om at flyplassen er stengt i minimum 2 1/2 time til, vender snuta hjemover. Det var da voldsomt så mye vær det skulle være om dagen. Dette er tydeligvis vinteren med stor V. Da det skulle snø der ingen kunne tro at det kunne snø osv.
 
Når flyet til Dublin først er forsinket, tar av, får beskjed om at flyplassen ikke kan ta deg i mot før om en halvtime på grunn av snømåking, sirkler rundt i en times tid, får beskjed om at flyplassen er stengt i minimum 2 1/2 time til, vender snuta hjemover. Det var da voldsomt så mye vær det skulle være om dagen. Dette er tydeligvis vinteren med stor V. Da det skulle snø der ingen kunne tro at det kunne snø osv.
Er stuck ombord i ein båt i Glasgow-området på grunn av den samme snøen. Beast from the east my ass..
 
  • Liker
Reaksjoner: Grendel
Er stuck ombord i ein båt i Glasgow-området på grunn av den samme snøen. Beast from the east my ass..

Jepp beast from the east er visstnok på høyde med 1982 osv... "Voldsomme" greier. Ble først hintet om muligheter for 6cm snø. Ble riktignok oppjustert til 25 cm. Det hamstres, butikker er tomme, skoler stenger osv. Code red! Alt sammen på hva man kan kalle en gjennomsnitlig norsk vinterdag. Glad jeg sitter hjemme og ikke måtte ut på veiene i tillegg...

Håper du kommer deg i havn etterhvert @ErlingSG.
 
  • Liker
Reaksjoner: ErlingSG og Grendel
Når flyet til Dublin først er forsinket, tar av, får beskjed om at flyplassen ikke kan ta deg i mot før om en halvtime på grunn av snømåking, sirkler rundt i en times tid, får beskjed om at flyplassen er stengt i minimum 2 1/2 time til, vender snuta hjemover. Det var da voldsomt så mye vær det skulle være om dagen. Dette er tydeligvis vinteren med stor V. Da det skulle snø der ingen kunne tro at det kunne snø osv.

Befinner meg i London hvor kaoset rår grunnet 6 cm snø som kommer og går. De kaller det «blizzard». Jeg kunne ikke annet enn føle meg viktig og nokså macho da jeg helt uanfektet spankulerte i frakken min oppover Bond Street, imens folk søkte ly for det minste. Det hører også til historien at jeg måtte hjelpe en Rolls Royce og en Bentley med «å komme seg løs» fra helt enkel flatmark med litt snø. Underlig nok fikk jeg lov å sette meg bak rattet... Merkelig nok en begivenhetsrik dag for BigT i London denne nokså ordinære onsdagen.
 
Befinner meg i London hvor kaoset rår grunnet 6 cm snø som kommer og går. De kaller det «blizzard». Jeg kunne ikke annet enn føle meg viktig og nokså macho da jeg helt uanfektet spankulerte i frakken min oppover Bond Street, imens folk søkte ly for det minste. Det hører også til historien at jeg måtte hjelpe en Rolls Royce og en Bentley med «å komme seg løs» fra helt enkel flatmark med litt snø. Underlig nok fikk jeg lov å sette meg bak rattet... Merkelig nok en begivenhetsrik dag for BigT i London denne nokså ordinære onsdagen.

Blir visstnok enda verre i morgen. :p
 
Når to regneark med identiske poster summerer seg forskjellig og du for alt i verden ikke klarer å finne de 4,09 som er feil:confused: Da hjelper det med litt lunsj og TS.
 
  • Liker
Reaksjoner: Preacher og Grendel
Parkeringsbulk over hele forskjermen og førerdør. Et eller annet menneskelig utslett har ikke engang tatt seg bryet med å rygge vekk etter sammenstøt for å minimere skade, men fortsatt svingen og klart å ødelegge for en 20-30 tusen.

id-never-thought-of-these-guys-as-the-worst-movie-villains-ever-xx-photos-2.gif


Men all ære til If.., som tar skaden uten at det går ut over bonus, med en egenandel på 800 kroner, inkludert leiebil. Det tyder vel egentlig bare på at jeg betaler for mye i forsikring.

girls_bring_in_the_jokes_35.gif
 
Parkeringsbulk over hele forskjermen og førerdør. Et eller annet menneskelig utslett har ikke engang tatt seg bryet med å rygge vekk etter sammenstøt for å minimere skade, men fortsatt svingen og klart å ødelegge for en 20-30 tusen.

id-never-thought-of-these-guys-as-the-worst-movie-villains-ever-xx-photos-2.gif


Men all ære til If.., som tar skaden uten at det går ut over bonus, med en egenandel på 800 kroner, inkludert leiebil. Det tyder vel egentlig bare på at jeg betaler for mye i forsikring.

girls_bring_in_the_jokes_35.gif

Føles galt å "like" denne, men godt at lommeboken ble skånt i denne omgang.

At det finnes folk som dette som svirrer rundt i samfunnet bak rattet på en bil er ganske skremmende, for ikke å snakke om at de sannsynligvis kjører rundt med sertifikat for bestått førerprøve. Å bulke en bil på denne måten for så å bare kjøre vekk burde resultere i obligatorisk kastrasjon.
 
Redigert:
  • Liker
Reaksjoner: UJU og Grendel
Parkeringsbulk over hele forskjermen og førerdør. Et eller annet menneskelig utslett har ikke engang tatt seg bryet med å rygge vekk etter sammenstøt for å minimere skade, men fortsatt svingen og klart å ødelegge for en 20-30 tusen.

id-never-thought-of-these-guys-as-the-worst-movie-villains-ever-xx-photos-2.gif


Men all ære til If.., som tar skaden uten at det går ut over bonus, med en egenandel på 800 kroner, inkludert leiebil. Det tyder vel egentlig bare på at jeg betaler for mye i forsikring.

girls_bring_in_the_jokes_35.gif
Jævlig kjedelig!

Har opplevd det samme to -TO - ganger siste 6 mnd :mad:

Lakkerte opp en hel bakdør i høst etter at en dimling hadde skrapt den opp og stukket og i går oppdaget jeg en god bulk i dør på førersiden, med et godt avtrykk av at noen har satt sin dør i min. Og stukket.

Føles noe ufortjent.

Da jeg var så vidt borti en annens bil for noen år siden, var jeg usikker på om det ble noe merke, men jeg sporet for ordens skyld (selvsagt) opp eier og ringte ham. Han sjekket og avkreftet. Føles da som litt ufortjent dårlig karma nå men c' est la vie
 
Glemte å nevne at jeg har vært utsatt for hit-and-run en tredje gang, men da var det heldigvis noen som så jævelen og fikk tatt nummeret.

Av og til, også ut i fra hva jeg ser gjennom jobben til tider, lurer jeg hvorfor dette samfunnet ikke går mer opp i limingen... lots of nuts out there!
 
  • Liker
Reaksjoner: UJU
Hit & Run er en kjip oppførsel.

Jeg hadde en artig opplevelse omkring slik for en del år siden.

På jobben hadde vi snakket om noen moro-mailer med parkering, biler og slikt. På vei hjem gikk jeg forbi et busskur hvor en bil hadde blitt kjørt godt inn i skuret og revet med en reklameplakat. Denne lå i knuste biter over panseret, så det var liten tvil om hva som hadde skjedd. Noen komiske toner var derfor over denne "parkeringen", så jeg tok bilde...

På vei til jobben dagen etter sto en bil fra reklamebyrået og fikset denne plakatholderen. Jeg kom i snakk med han som arbeidet der. Det var en hyggelig kar. og han fortalte at det var jo og motor i den, så det var en kostbar sak. Og synderen; han fikk de aldri tak i. Han var derfor litt oppgitt over det hele.

Fra min anonyme mailkonto sendte jeg bildet til reklamebyrået og fortalte om min prat med reparatøren. Jeg fikk et veldig hyggelig svar tilbake, så de skulle da opp dette med bileier.

<HR>

Jeg kan forstå bileiere som har aktivt videokamera i bilen. En gammel kollega har et slikt. Det filmer 360-grader og lagrer film dersom noe skulle skje.

8