Nei det kan jeg ikke like - hverdags-edition

Nå kjente jeg IPA’n og sjokolade-biten jeg nyter etter dagens skitur og runde i badstua, ville litt opp igjen. :confused:
Folk som benytter tiden i bilkø til å pille nese, spise buser o.l.....

o_O
Mener du å si at voksne mennesker sitter og eter busemennene sine??:eek:
Pilling er en ting, men å ete de?? :confused:

En annen sak, jeg liker ikke hundeeiere som ikke respekterer den ekstraordinære båndtvang som er innført i Oslo marka. :mad:
 
  • Liker
Reaksjoner: SantaMonica og Bezel
Nå kjente jeg IPA’n og sjokolade-biten jeg nyter etter dagens skitur og runde i badstua, ville litt opp igjen. :confused:

En annen sak, jeg liker ikke hundeeiere som ikke respekterer den ekstraordinære båndtvang som er innført i Oslo marka. :mad:

Beklager det inntrufne. Hva gjelder båndtvang må jeg si meg enig. Ofte synes/ tror eierne at hunden er verdens snilleste, men glemmer at villdyret våkner i skogen. Lite hjelp for elgen at "Passop" er glad i barn og ellers rolig....

http://web2.nkk.no/no/nyheter/Ekstraordinær+båndtvang.b7C_wtfYZz.ips
 
  • Liker
Reaksjoner: PerØ og Gin
Black IPA er på ingen måte dumt det. Faktisk ganske så godt. I skiløypne derimot kan jeg styre min begeistring. Mitt spørsmål er bare hvorfor? Jeg kan forstå en og annen fuglehundeier på ski, men til fots med en fransk bulldog eller Chihuahua eller hva man måtte ha med seg. Hmm, nei... Kjipt å rense skiene ihvertfall. Må man virkelig gå i skiløypene i det hele tatt?
 
  • Liker
Reaksjoner: SantaMonica
Dame som parkerer dels inne på handicap-plass, og som i det hun forlater stedet lar handlevognen stå igjen midt på denne. Heia! Ser samme bil stå parkert/slengt på fortauet kort tid etterpå. #aleneiverden, #jegermegselvnok.... (Noen som tar sjansen på å gjette biltype, merke og evt bekledning?) #fordomsbekreftelse.
 
Dame som parkerer dels inne på handicap-plass, og som i det hun forlater stedet lar handlevognen stå igjen midt på denne. Heia! Ser samme bil stå parkert/slengt på fortauet kort tid etterpå. #aleneiverden, #jegermegselvnok.... (Noen som tar sjansen på å gjette biltype, merke og evt bekledning?) #fordomsbekreftelse.

Jeg tippet #FORDomsbekreftelse....

8
 
  • Liker
Reaksjoner: Bezel
Dame som parkerer dels inne på handicap-plass, og som i det hun forlater stedet lar handlevognen stå igjen midt på denne. Heia! Ser samme bil stå parkert/slengt på fortauet kort tid etterpå. #aleneiverden, #jegermegselvnok.... (Noen som tar sjansen på å gjette biltype, merke og evt bekledning?) #fordomsbekreftelse.

Er ikke alene. Fylte tanken på Shell Gressbanen. Da har Holmenkollens flotte fruer funnet det for godt å parkere bilen her. Må for guds skyld ikke slippe andre forbi, hun står jo i kø for å vaske bilen. :eek:
E7F94F90-A5B8-4D5E-9D10-5E73A5A3C67F.jpeg


Haha, ninjaerit: var tydeligvis ikke den eneste. Så nå må jeg rygge ut:p
46F69BB6-5583-41E3-9070-D59CC1A61616.jpeg
 
  • Liker
Reaksjoner: Vegard og Bezel
Er ikke alene. Fylte tanken på Shell Gressbanen. Da har Holmenkollens flotte fruer funnet det for godt å parkere bilen her. Må for guds skyld ikke slippe andre forbi, hun står jo i kø for å vaske bilen. :eek:
Vis vedlegg 81246

Haha, ninjaerit: var tydeligvis ikke den eneste. Så nå må jeg rygge ut:p
Vis vedlegg 81247
Ai ai. Burde hatt helikopter i steden ;) :D