Nei det kan jeg ikke like - hverdags-edition

Når man kjører hjem fra jobben - glad og uvitende - og får melding om at egen mor er dårlig. Og, man ender opp med å oppsøke lege som foretar hjemmebesøk og rekvirerer ambulanse.

Så da er morgendagens plan forsåvidt spikret.
 
Når man kjører hjem fra jobben - glad og uvitende - og får melding om at egen mor er dårlig. Og, man ender opp med å oppsøke lege som foretar hjemmebesøk og rekvirerer ambulanse.

Så da er morgendagens plan forsåvidt spikret.

Huff...
Håper det går bra....

8
 
  • Liker
Reaksjoner: Loevhagen
Jeg vurderer den til 9,7 av 10.

Nesten litt i tvil på om den egentlig er brukt, eneste som mangler er klistremerkene o_O
Så er vi tilbake til min hjertesak, salgstråder uten bilder, selv om vi nå kan laste opp bilder direkte. Så nå skylder de ikke på manglende photobucket-ferdigheter engang, men bare driter i bildene. Krise for oss som bruker alle toalettbesøk til "vindusshopping" på TS :eek:;)
 
Jobber fast 12t hver dag, 6,5t på torsdag og fri fredag. Jeg har vært veldig syk denne uken så jeg tok en 3 dagers fra mandag og haltet meg igjennom denne dagen. Da skulle jeg få _HELE_ 7,5t pr dag for egenmeldingen, så utrolig generøst. Er jo tross alt det som står i kontrakten min. Men hvor skal jeg få tak i de resterende timene? Jeg jobber på anlegg, og dette er stengt på fredag.

Ikke veldig motiverende når man ellers gir 120% på jobb, er der opptil 18t flere ganger i uken, har 2,5 timer i bil t/r totalt ubetalt og bryter regler for å få ting til å gå rundt.

Det skal også føyes til at dette er andre gang i min 10 årige jobbkarriere at jeg er syk og borte fra jobb, første gang på min nåværende arbeidsplass.

Men nei, jeg skal ikke henge ut min arbeidsgiver på noen måte. Jeg trives veldig godt med det jeg gjør, har sånn passe god lønn, ett utrolig ansvar og western-tilstander som virkelig setter hodet i sving (i en positiv forstand). Men denne lille utblåsningen passet så bra i tråden.
 
  • Liker
Reaksjoner: fredskijj
Jobber fast 12t hver dag, 6,5t på torsdag og fri fredag. Jeg har vært veldig syk denne uken så jeg tok en 3 dagers fra mandag og haltet meg igjennom denne dagen. Da skulle jeg få _HELE_ 7,5t pr dag for egenmeldingen, så utrolig generøst. Er jo tross alt det som står i kontrakten min. Men hvor skal jeg få tak i de resterende timene? Jeg jobber på anlegg, og dette er stengt på fredag.

Ikke veldig motiverende når man ellers gir 120% på jobb, er der opptil 18t flere ganger i uken, har 2,5 timer i bil t/r totalt ubetalt og bryter regler for å få ting til å gå rundt.

Det skal også føyes til at dette er andre gang i min 10 årige jobbkarriere at jeg er syk og borte fra jobb, første gang på min nåværende arbeidsplass.

Men nei, jeg skal ikke henge ut min arbeidsgiver på noen måte. Jeg trives veldig godt med det jeg gjør, har sånn passe god lønn, ett utrolig ansvar og western-tilstander som virkelig setter hodet i sving (i en positiv forstand). Men denne lille utblåsningen passet så bra i tråden.
Du får passe på at neste egenmelding inneholder en torsdag og en fredag
 
  • Liker
Reaksjoner: Lord
bryter regler for å få ting til å gå rundt.
Dette må du slutte med. Det ender bare opp med å bite deg i ræven til syvende og sist allikevel. Om dette ikke er pålagt av bedriften, og det skjer en ulykke eller annet uhell i brudd på arbeidstidsreglementet, så ligger du svett an. Særs svett også.
Gå hjem når du skal, hvil det du skal, og fortsett med god innsats når du er på jobb. Ingen forventer mer, særlig ikke at man begår lovbrudd.
 
Ja, Knut Arild - det har kostet dem. For det var deres penger. Og ikke andre folks penger. Som du og dine kollegaer leker med. Men jeg er glad du er fornøyd.

hat.jpg
 
  • Liker
Reaksjoner: UJU