Nei det kan jeg ikke like - hverdags-edition

27332676_526145187757844_8207370432496505227_n.jpg
 
Min leaf har automatisk lys.
Lyst ute = mindre lys

Vil du virkelig se om føreren har rekkeviddeangst, se om han har skjerf og lue på. Varmeapparatet suger så mye el at flere velger å kjøre til jobb med minusgrader i kupeen.


Elbilførere med rekkeviddeangst. Ser stadig flere Nissan Leaf og e-Golf som kjører uten frontlys, eller i beste fall kun grøftelys. WTF.
 
Wow.. Det er vel det dummeste jeg har hørt. Noen sinne.
'Nei, jeg vil ikke tjene 200kr jeg, og samtidig gjøre det jeg har valgt som levebrød!' Vedkommende hadde fått en lekse som h*n hadde husket. Lenge! :mad:
Tåpelig oppførsel ja! Hun er visstnok ikke første personen som opplever dette i følge taxivaktene på Flesland. De skyter seg selv i foten med slik oppførsel.. Det er vel en grunn til at «ingen» ringer og bestiller Christiania Taxi fremfor Bergen taxi. Og som igjen er grunnen til at Christiania må kjøre til holdeplasser og håpe på at de får en god og lang nok tur.

Jaja.. 07000 Bergen Taxi for min del fremover.
 
Vil du virkelig se om føreren har rekkeviddeangst, se om han har skjerf og lue på. Varmeapparatet suger så mye el at flere velger å kjøre til jobb med minusgrader i kupeen.

Skjerf og lue? Gløden de føler av tanken på å redde planeten en isbjørn av gangen er nok til å holde dem gode og varme helt ned i tosifrede minusgrader der de sitter. ;)
 
Googlet "green boots" og leser nå om frosne lik på Everest? :eek:

Ja, han har vært en kjendis siden 96 eller 2001: ingen vet helt sikkert.
Veien går rett nær han sin soveplass på 8500m men han ble flyttet nå ser det sånn ut.
De er mange på veien opp og ned: Everest er en kirkegård.
 
Ja, han har vært en kjendis siden 96.
Veien går rett nær han sin soveplass på 8500m men han ble flyttet nå ser det sånn ut.
De er mange på veien opp og ned: Everest er en kirkegård.

Ja, uhyggelige greier! En ikke helt ufarlig tur det der.

Noe som minner meg om Kobold og avsløringene du viste til i en annen tråd på forumet her, med sherpaene som aldri fikk betalt. En historie som hører godt hjemme i tråden her...
 
  • Liker
Reaksjoner: Frost og Hammerfjord
Skjerf og lue? Gløden de føler av tanken på å redde planeten en isbjørn av gangen er nok til å holde dem gode og varme helt ned i tosifrede minusgrader der de sitter. ;)
Ja, det er jo godt kjent at alle med el-bil gjorde dette kun for å redde planeten, ikke for å redde sin egen lommebok;)
Noen som vil ha en omtrent ny c-klasse, slik at jeg kan få kjøpt meg en kia soul, forresten? Jeg vil også redde planeten..
 
Ja, det er jo godt kjent at alle med el-bil gjorde dette kun for å redde planeten, ikke for å redde sin egen lommebok;)
Noen som vil ha en omtrent ny c-klasse, slik at jeg kan få kjøpt meg en kia soul, forresten? Jeg vil også redde planeten..

Det er en ting jeg vet siden begynnelsen.
Så snart det blir mange nok el-biler på veiene, blir det full rulle med skatt;)
Skattene går bare opp og lovverkene skifter alltid i denne retningen.
Og videre til dagen folk ikke kan ta mer...
Ronald..jpg
 
Vi fortsetter med skatte episoden.
Nå fikk moren min å starte det nye året med tilsvarende 500kr mindre på sin månedlig pensjon.
Og det er bare starten...
Det ser ut som noen skal ikke gjør seg ferdig med mandatperioden sin:rolleyes:
 
Damen skulle ta taxi fra Flesland til Sandsli/Kokstad - fikk beskjed om og ta bybanen, da turen var for kort for sjåføren..
#Christianiataxi
Er jo bare til å se på saken rundt pasientreiser, norgestaxi og christinia taxi skulle vært utestengt fra fremtidige anbudskonkurranser.