Kan varmt anbefale Federal 595EVO @Loevhagen. De sporer overraskende lite selv i relativt bred utførelse, og er enormt god på vanndrenering.Falken...
Kan varmt anbefale Federal 595EVO @Loevhagen. De sporer overraskende lite selv i relativt bred utførelse, og er enormt god på vanndrenering.Falken...
Falken regnes i nederste 1/3 av dekkprodusenter sammen med Nankang, etc. Continental er f.eks. gjennomgående i øverste 1/3. Over tid.Jeg trodde Falken var ganske greie dekk, @Loevhagen! Det kan være du har fått noen pirat-kopier?
Dekk er jeg heller forsiktig med!
Først Bowie så Prince. Axl Rose blir sanger i AC/DC - et trist år.Prince er død. 2016 tegner til å bli året hvor musikken legger inn årene. Hva skal det bli av musikken nå?
Er dessverre slik diktatur fungerer, eller hva @ztalin ?
Prince er død. 2016 tegner til å bli året hvor musikken legger inn årene. Hva skal det bli av musikken nå?
Først Bowie så Prince. Axl Rose blir sanger i AC/DC - et trist år.
SIKKER?"Heldigvis" har jo denne spreke unggutten lenge igjen...
![]()
Quartzbilen låste toåringen inne i 40 minutter før jeg via en app klarte å overstyre dens ondsinnede kidnappingsforsøk. Kan noen være så snill å forklare meg hva som var så galt med forutsigbar og brukermanipulerbar mekanikk igjen ? Jeg glemmer det stadig.
Quartzbilen låste toåringen inne i 40 minutter før jeg via en app klarte å overstyre dens ondsinnede kidnappingsforsøk. Kan noen være så snill å forklare meg hva som var så galt med forutsigbar og brukermanipulerbar mekanikk igjen ? Jeg glemmer det stadig.