Nei det kan jeg ikke like - hverdags-edition

Scene fra frokostbordet i går:

Kl. 09:12:07 - Alle koser seg og ler, også dattera rett på siden av meg
Kl. 09:12:16 - Dattera blir sur. Ingen vet hvorfor
Kl. 09:12:39 - Dattera har lyst å grine. Noen vet hvorfor

På 32 sekunder svinger altså humør og stemning fra kongemorro til nesten tårer. Jepp, du gjetta riktig. Stakkars en kollega som bor med 5 jenter. Eneste fordelen er at de visstnok er synkrone...så det er bare WTF-moments med jevne mellomrom.

Bor sammen med tre...

8

Batshit crazy og upassende nysgjerrig nabo som vandrer rundt i andres hager med øyne klint opp mot vinduene :mad:
Noen som vet hvor de selger rustne bjørnefeller?

http://www.amazon.com/16-Grizzly-Bear-Trap/dp/B00021UX6I

71W2gSAH6-L._SL1350_.jpg

• Liker
Reaksjoner: Grendel og gulenissen
At bilen nok en gang må inn til opprydding etter smellen i fjor høst.
Hadde de bare kondemnert den...

Opprydding, eller en overivrig stavekontroll?
Jeg ser for meg bilen som kommer inn i huset og finner litt deler her og der. En forskjerm under sofaen, et panser under stuebordet, reservehjul inne i komfyren etc... Jo, dette er plagsomt... (begge deler!)

8

Opprydding, eller en overivrig stavekontroll?
Jeg ser for meg bilen som kommer inn i huset og finner litt deler her og der. En forskjerm under sofaen, et panser under stuebordet, reservehjul inne i komfyren etc... Jo, dette er plagsomt... (begge deler!)

8
Stavekontroll er for de som er født etter '95, så det er nok en heller dårlig formulert setning. Beklager det.
Den typen etterarbeid jeg mener her, er vel heller typ 'burde ha sjekket at det avtagbare hengerfestet passet i utsparingen jeg har laget i bakfangeren, slik at eier slipper å få en boggi-henger inn i nevnte bakfanger'-opprydding. Klønete slurv er det verste jeg vet, sammen med elendig QC/yrkesstolthet(stryk det som ikke passer).