Aftenposten søndag består av 80 sider + hele 146 sider med reklame.
Godt det ikke er i papirformat.
Sikkert ganske lik i papirutgaven også!
8
Aftenposten søndag består av 80 sider + hele 146 sider med reklame.
Godt det ikke er i papirformat.
Scene fra frokostbordet i går:
Kl. 09:12:07 - Alle koser seg og ler, også dattera rett på siden av meg
Kl. 09:12:16 - Dattera blir sur. Ingen vet hvorfor
Kl. 09:12:39 - Dattera har lyst å grine. Noen vet hvorfor
På 32 sekunder svinger altså humør og stemning fra kongemorro til nesten tårer. Jepp, du gjetta riktig. Stakkars en kollega som bor med 5 jenter. Eneste fordelen er at de visstnok er synkrone...så det er bare WTF-moments med jevne mellomrom.
Hvilket nabolag er dette??Batshit crazy og upassende nysgjerrig nabo som vandrer rundt i andres hager med øyne klint opp mot vinduene
Noen som vet hvor de selger rustne bjørnefeller?
En god gammeldags utblåsning ispedd litt nordnorske gloser pleier å gjøre susen. Du slipper nok også å hilse på ham i all fremtid etter detteBatshit crazy og upassende nysgjerrig nabo som vandrer rundt i andres hager med øyne klint opp mot vinduene
Batshit crazy og upassende nysgjerrig nabo som vandrer rundt i andres hager med øyne klint opp mot vinduene
Du får ta hageslange nestegangBatshit crazy og upassende nysgjerrig nabo som vandrer rundt i andres hager med øyne klint opp mot vinduene
At bilen nok en gang må inn til opprydding etter smellen i fjor høst.
Hadde de bare kondemnert den...
Stavekontroll er for de som er født etter '95, så det er nok en heller dårlig formulert setning. Beklager det.Opprydding, eller en overivrig stavekontroll?
Jeg ser for meg bilen som kommer inn i huset og finner litt deler her og der. En forskjerm under sofaen, et panser under stuebordet, reservehjul inne i komfyren etc... Jo, dette er plagsomt... (begge deler!)
8
Dekkmafia. Fått dekk på bilen som gjør at den kjører som Svampebob. Helt ubrukelig. Må kjøpe andre dekk.
Er dessverre slik diktatur fungerer, eller hva @ztalin ?Å bli kalt rasshøl, for så å bli bannet fra Klokkeriet da jeg konfronterte en admin med åpenbar mva-unndragelse på sin siste unboxing.