Nei det kan jeg ikke like - hverdags-edition

Fikk du besøk av cousin Eddie's family eller?
grid-cell-30782-1417557384-4.jpg
Skulle trodd det..
Vedkommende som pisset på halve doskåla var på besøk igår, og kamerat fra barnehage idag. Heldigvis ikke blod og piss om hverandre, men allikevel!
 
  • Liker
Reaksjoner: fredskijj
Å pisse ned doen når man er på besøk, for så å ikke gjøre noe med det.. slike mennesker forundrer meg. En ting er barn, men voksne menn..

Samme på kontoret, når du stadig pisser like mye ved siden av do som nedi. Da bør du innse at å stå å tisse er faktisk ikke noe du mestrer. Lurer på hvordan det ser ut hjemme.
 
At DHL nok en gang leverer meg en pakke med meget spesielle øl fra utlandet hvor pakken så "litt" annerledes ut når de mottok den enn når jeg mottok den.....

De må sannsynligvis dele skylden med avsender da innpakningen var....vel la oss si optimistisk :mad:

Jaja 50% er bedre enn 0%
 
  • Liker
Reaksjoner: Tommen og Grendel
Kan ikke like naboens nye musikk anlegg.

For x antall år siden bodde vi på Carl Berner. Han som bodde over oss var helt sikkert formann i Whitney Huston fan club. Der gikk det i Whitney både sent og tidlig. En lørdag hadde han tatt helt av. Jeg gikk opp og tapet en kassett med litt variert musikk på døren hans og gikk ned igjen. Jeg ringte ikke på eller gjorde noe spesielt. Derimot; han spilte aldri mer så høyt og vi hørte ikke noe mer til Whitney...

8
 
At det kun er ein ambulanse på vakt i kommunen... Låg to timer i snøen å venta ikveld.
 
  • Liker
Reaksjoner: DJM
Huff, noe tilsvarende hendte skiløper på Røros i går. Må ha vært kaldt å vente 2 timer på snøscooter.
 
Jeg kjørte Oslo - Stokmarknes, med overnatting i Mosjøen. Har aldri opplevd dårligere kjørekultur enn det jeg gjorde fra noen mil sør for Trondheim til Steinkjer. Virker som trødere kjører med alkohol intravenøst. Problemene vi støtte på her nordpå var idioter som kjører på E6 i 50 km/t når føret tilsier at 70-80km/t går helt fint. Særlig biler av asiatisk herkomst. Veiene er så dårlige at forbikjøring er uaktuelt, så da ligger man der da. Til opplysning så slapp jeg forbi alt som tok meg igjen. Er bare å sette på blinklyset og roe ned i fem sekunder. Kan si mye dritt om hvordan folk kjører i Oslo, men trodde oppriktig de skulle ta mer hensyn langs E6, det som egentlig ikke er mer enn en krøttersti.
 
Vi lånte konas 8 år gamle nevø denne helgen. Han er langveisfarende fra vestlandet (kom som UM med fly). Etter sengetid i går kveld, kastet han opp utover hele gangen fra soverommet og til badet. Jeg måtte vaske og tørke, siden kona er faretruende nær å spy selv når hun ser og lukter oppkast. Klokken ble vel nærmere tolv-halv ett på natten før vi ble ferdige med alt og nevøen sovnet igjen. Frokost i dag tidlig inntok nevøen i sofaen mens han så tv(han kommer fra et hjem der det er akseptabelt) - kastet selvfølgelig opp i sofaen også. Og i gangen på vei til doen. Jeg måtte selvfølgelig vaske og tørke det også. Og nå lukter det sur melk og magesyre av sjeselongen på sofaen min. Helvete.


Edit: rettet en skrivefeil.
 
Redigert:
Problemene vi støtte på her nordpå var idioter som kjører på E6 i 50 km/t når føret tilsier at 70-80km/t går helt fint. Særlig biler av asiatisk herkomst.

Høres ut som om du har vært på vestlandet.
Har etter mange år ikke klart å finne ut hva som gjør at vestlendinger skrur av hjernen med en gang de setter seg bak et ratt.:mad:
 
Vi lånte konas 8 år gamle nevø denne helgen. Han er langveisfarende fra vestlandet (kom som UM med fly). Etter sengetid i går kveld, kastet han opp utover hele gangen fra soverommet og til badet. Jeg måtte vaske og tørke, siden kona er faretruende nær å spy selv når hun ser pg lukter oppkast. Klokken ble vel nærmere tolv-halv ett på natten før vi ble ferdige med alt og nevøen sovnet igjen. Frokost i dag tidlig inntok nevøen i sofaen mens han så tv(han kommer fra et hjem der det er akseptabelt) - kastet selvfølgelig opp i sofaen også. Og i gangen på vei til doen. Jeg måtte selvfølgelig vaske og tørke det også. Og nå lukter det sur melk og magesyre av sjeselongen på sofaen min. Helvete.
Gratulerer dere har nå opplevd det mest effektive prevansjonsmiddel som finnes. :D