Nei det kan jeg ikke like - hverdags-edition

Når noen stjeler mitt bilde fra 14.12.16, photoshopper det og legger det ut på IG uten å kreditere. Og får nesten 5k Likes :)

Screenshot_20170212-192436.png
 
Piss a la valentinsdagen. Nok en kommersielt skapt greie hanket inn fra Trump-ville, trøkket på den norske menigmann.
Om det er så dårlig stilt i heimen at man kun kan skjemme bort sin bedre halvdel én ussel dag i året, så foreslår jeg at man går litt i seg selv.
:mad:
 
Time-wasters på Finn.no - joda, en får skylde seg selv fordi man legger ut en gratis annonse.....MEN..... Av og til skulle man ønske at det var krav til lese- og deretter skriveferdigheter.

I tillegg en aldersgrense for å bruke nettstedet. Snørrunger som synes det er festlig med søppel SMS til alle døgnets tider, er i mine øyne like givende som å trekke tenner uten bedøvelse....... Deretter de som åpenbart ikke hadde nok penger i sparegrisen likevel, og legger røyk uten videre seremoni....:mad:
 
Dersom du legger ut noe gratis, @Mr Davis, så bør du fjerne mobilnummeret! Dermed begrenses kontakten til mail. Dette høyner terskelen for kontakt betydelig! Det kan nok ta lenger tid å bli kvitt gjenstanden, men det er verdt det.

8
 
  • Liker
Reaksjoner: Mr Davis
- voksne mannfolk som ikke evner å sitte å pisse(jeg driter i hvor macho du tror du er - om du ikke skal vaske dassen før du går, så sitter du!!!),
- neseblod all over the place fra besøket til guttungen,
- vaskemaskin som tok reper'n for n'te gang

Helsikke så rasforbanna jeg er!!!! :mad: Kunne spist gråstein av mindre. Møkkablåmandag!!!
 
  • Liker
Reaksjoner: holmby og DJM
Ble stoppet i
- voksne mannfolk som ikke evner å sitte å pisse(jeg driter i hvor macho du tror du er - om du ikke skal vaske dassen før du går, så sitter du!!!),
- neseblod all over the place fra besøket til guttungen,
- vaskemaskin som tok reper'n for n'te gang

Helsikke så rasforbanna jeg er!!!! :mad: Kunne spist gråstein av mindre. Møkkablåmandag!!!
Kondolerer
images.jpg
 
  • Liker
Reaksjoner: HadronCollider
- voksne mannfolk som ikke evner å sitte å pisse(jeg driter i hvor macho du tror du er - om du ikke skal vaske dassen før du går, så sitter du!!!),
- neseblod all over the place fra besøket til guttungen,
- vaskemaskin som tok reper'n for n'te gang

Helsikke så rasforbanna jeg er!!!! :mad: Kunne spist gråstein av mindre. Møkkablåmandag!!!

Fikk du besøk av cousin Eddie's family eller?
grid-cell-30782-1417557384-4.jpg