Nei det kan jeg ikke like - hverdags-edition

At kjølehjørnet tok kvelden innenfor reklamasjon, men at det har vært feilmontert av kjøkkenmontøren. Han er selvfølgelig konkurs så der er det ingenting å hente. Må skifte hele kompressorenheten. Der forsvant de skattepengene...

- C

Hehe..og siden du er de 4 prosentene, så må du vente i en halv evighet på din utskrift, da de resterende 96 prosentene har sendt dokument til utskrift - vel vitende om dette problemet:rolleyes:

Må vel vente en hel* evighet siden en del personer tror at ved å sende samme dokumentet til ny skrivekø løser magasinproblematikken

• Liker
Reaksjoner: Preacher
Ah, håper jeg aldri får innpass i den klubben. ;)
image.jpeg

Kan ikke like at selgeren på clasohlson lurte på hva i alle dager jeg skulle med verktøy... Jo og første april...orker ikke...grrrrrrrrr...

"Kan sendes for kjøpers regning og risiko" Nei Nei Nei. Det er selger som bærer risiko ved forsendelse. Hvorfor skriver flere og flere selgere dette? Planlegger de å si sorry, den forsvant gitt, for så å beholde pengene fra kjøper OG heve forsikringen selv?

"Kan sendes for kjøpers regning og risiko" Nei Nei Nei. Det er selger som bærer risiko ved forsendelse. Hvorfor skriver flere og flere selgere dette? Planlegger de å si sorry, den forsvant gitt, for så å beholde pengene fra kjøper OG heve forsikringen selv?
Eller fordi ting kan bli ødelagt i posten :D?