Nei det kan jeg ikke like - hverdags-edition

@Hammerfjord
@Gin
@Loevhagen
@Hugo Cabret
@holmby
@ alle andre det måtte gjelde...

Slutt nå kranglingen! Dere er alle flotte medlemmer og viktige bidragsytere til TS, og dere har fortsatt masse positivt å bidra med. Tenk på det og god helg ;)
Ikke bland meg inn i denne krangelen! Jeg bare sa at jeg enda ikke hadde hørt det meste og det har jeg åpenbart ikke.
 
Jeg har ingen problemer med @Hammerfjord i det hele tatt - bortsett fra at han kan bli hissig over Case closed. Fora er storm i vannglass.

Det viktigste å ta med seg er at jeg liker at vi har et Vinmonopol.
 
jeg anser ikke på noen måte at jeg har vært en del av en krangel. er det dette man mener med sparke inn en åpen dør? :D

fred på jord, og kjærlige hilsener fra østerdalen

@Hammerfjord
@Loevhagen
@Hugo Cabret
@holmby
@ alle andre det måtte gjelde...

Slutt nå kranglingen! Dere er alle flotte medlemmer og viktige bidragsytere til TS, og dere har fortsatt masse positivt å bidra med. Tenk på det og god helg ;)
 
Du vet at setningen mente ikke at man bruker dildoer for å kose seg(og spesielt ikke meg) men som vanlig har du virkelig kunsten til å vri tingene for å prøve å latterligjøre andre(spesielt meg har jeg notert) og det er ikke din prøvegang.
Da tar jeg den personlig for denne gangen: ser du det, du fikk meg på kroken.
Jeg tror at dyp inn i deg, hadde du lyst for det siden du gir deg ikke...
Har du et virkelig problem med meg @Loevhagen, kan vi ta det opp som menn og ikke som småtroller som gjemmer seg bak skjermen. Fordi en dag kommer alltid når nok er nok.
Det er opp til deg og din mannlig man oppførsel du prøver så hardt å ha når det gjelder å bruke insinueringer.
Jeg lover å ikke møte deg med en dildo i hånden fordi såpass ondskapfull er jeg ikke.
Håper du vet at du driter deg ut med slike steinaldermannposter :)
 
Håper du vet at du driter deg ut med slike steinaldermannposter :)

Det er din mening: jeg tilhører ikke ditt type samfunn hvor folk konfronterer hverandre ved å slenge hansker i hverandres tryne.
Akkurat nå er det du som er ut etter å slenge dritt.
Du og jeg kom uansett aldri overens her.
Jeg kommer ikke her for å krangle men skittkasting skal jeg ikke tåle.
 
Anchorman-well-that-escalated-quickly-570x300.jpg
 
skittkasting skal jeg ikke tåle
Ingen skal tåle dette, på noen som helst måte, uavhengig av fora. Og sarkasme via en skjerm funker sjeldent godt..enten det er ment på ene eller andre måten.
Men, det jeg tror @Callahan mener, er at det burde gjerne vært tatt via PM, og ikke ved at du utbasunerer slik. Det er ingen tjent med.

Ellers, så håper jeg ikke dette er det siste vi hører fra deg @Hammerfjord, for du har mye god kunnskap å komme med, og en flott samling klokker.
God helg.
 
Hammerfjord vs Loevhagen. Dette er jo bare morsomt. Takhøyden bør være stor, og TS trenger begge to.
Men Hammerfjord, hadde du levd for et par hundre år siden ville du antagelig vært død i en eller annen pistolduell for lenge siden : )
 
Ingen skal tåle dette, på noen som helst måte, uavhengig av fora. Og sarkasme via en skjerm funker sjeldent godt..enten det er ment på ene eller andre måten.
Men, det jeg tror @Callahan mener, er at det burde gjerne vært tatt via PM, og ikke ved at du utbasunerer slik. Det er ingen tjent med.

Ellers, så håper jeg ikke dette er det siste vi hører fra deg @Hammerfjord, for du har mye god kunnskap å komme med, og en flott samling klokker.
God helg.

Takk. Jeg hadde ikke tenkt å forsvinne.
God helg!
 
Det er litt morsomt at mange som er i mot Trump, refererer til hans bruk av Twitter. Hvem i alle dager mener at hva en person sier på Twitter skal ha noen effekt på verden?

Det er litt morsomt, når slike personer mener at Trump er tabloid - når de selv bedømmer ham på en tabloid plattform. :)
 
Det er litt morsomt at mange som er i mot Trump, refererer til hans bruk av Twitter. Hvem i alle dager mener at hva en person sier på Twitter skal ha noen effekt på verden?

Det er litt morsomt, når slike personer mener at Trump er tabloid - når de selv bedømmer ham på en tabloid plattform. :)

Twitter er blitt en gardinermafia plass.
Men jeg har sett at noen av Trump sin Twitts har hatt en viss effekt på NY børsen og noen intrevju på WSJ har hatt effekt på Federal Reserve(som liker han ikke sannsynligvis...).
Analyse der: http://gainspainscapital.com/2017/01/19/yellen-fed-just-declared-war-trump/