Nei det kan jeg ikke like - hverdags-edition

Hvorfor i alle dager skal du stå opp klokken 07:15 på en lørdags morgen???
(Sånn bortsett fra å utfordre godeste @Preacher)

Jeg logger meg på her i morgen tidlig kl. 07:15 og koker meg en kaffe, og tager deg i et innlegg kl. 07:23 - og tar tiden på når du svarer. :cool: Skål (i mangel på fylkestråden).
 
  • Liker
Reaksjoner: Preacher
Triste saker....
Ja en ellers drittdag kan trenge slikt krydder.

Skal vi sette i sammen ett veddemål angående hvor lang tid det tar å få svar?? ;)

Skal rydde ut siste rest av dødsbo fra min egen mor. Så, å "buste" @Preacher gir litt krydder i en dag som ellers er drittdag pr. def.. :)
 
Redigert:
TV2 som klipper til reklame ved alle anledninger som tenkes kan under håndball-VM.

Semifinale mot Kroatia. 22-22. Kroatia får straffe i siste sekund av matchen og kan vinne kampen. Bergerud REDDER. Vi får se noen sekunder av jubelen før en lang reklamepause. Ikke en gang reprise av redningen.

La Viasat få alle rettigheter til mesterskap fremover. De viser faktisk gleden og stemningen ved å fortsette sendingen fra hallen etter kamp. Grrrr.

Men for en kamp så langt! Ekstraomganger nå... :D
 
Redigert:
  • Liker
Reaksjoner: Preacher
God bedring, selv om det ikke føles sånn akkurat nå så kommer det til å gå bra, du overlever sannsynligvis.....
Haha, er ikke helt sikker på det. Var tett på i natt tror jeg..:confused:Men takk!
Sikkert alt for mye frisk luft i helgen! God bedring.
Hehe, hanglet hele helgen. Men tipper de festlighetene ikke hjalp:rolleyes:
Takk!
 
  • Liker
Reaksjoner: Bezel og Loevhagen