DHL gir meg bare 2 dager for å betale en fortolling og skal ha 434 Kr i fortollings kostnader.
En fortolling jeg måte til og med hjelpe de med...
Er så ferdig med DHL.
Et håndledd?Et ledd som har fått en smell så kraftig, at hånda ikke er brukbar og jeg biter tennene sammen i smerte. Jaja. Går vel over.
Et håndledd?
Verdt å få sjekket. Er det en avrivning kan du i verste fall miste funksjon i fingeren.Fingerledd - av alle ting.
Bra det ikke var et oyster-ledd! De går for noen $$$$ på K****riet. Spøk til alvor, det er jækla vondt og sikkert greit å få sjekket...Et ledd som har fått en smell så kraftig, at hånda ikke er brukbar og jeg biter tennene sammen i smerte. Jaja. Går vel over.
Å våkne til at hunden har fått løs mage i løpet av natten og spraylakkert kjøkkengulvet med d×××!
Når du som håndtverker kommer hjem til kunde som har flytta ut av huset sitt og eimen av kattesjit slår i mot deg.Å våkne til at hunden har fått løs mage i løpet av natten og spraylakkert kjøkkengulvet med d×××!
Når du som håndtverker kommer hjem til kunde som har flytta ut av huset sitt og eimen av kattesjit slår i mot deg.
Viste seg at katten hadde "levert" under teppet og lagt teppet pent over etter endt tømming.
Det lukta minst like jævlig som det så ut