Nei det kan jeg ikke like - hverdags-edition

DHL som sender administrasjonsgebyrer for MVA- og tollfrieforsendelser :mad:

Vis vedlegg 247294

DHL gir meg bare 2 dager for å betale en fortolling og skal ha 434 Kr i fortollings kostnader.
En fortolling jeg måte til og med hjelpe de med... :mad: :mad: :mad:
Er så ferdig med DHL.

tankshot.gif

Et ledd som har fått en smell så kraftig, at hånda ikke er brukbar og jeg biter tennene sammen i smerte. Jaja. Går vel over.

• Trist
Reaksjoner: Grendel
Et ledd som har fått en smell så kraftig, at hånda ikke er brukbar og jeg biter tennene sammen i smerte. Jaja. Går vel over.
Bra det ikke var et oyster-ledd! De går for noen $$$$ på K****riet. Spøk til alvor, det er jækla vondt og sikkert greit å få sjekket...

• Liker
Reaksjoner: BigT
Venter på videre undersøkelser. Ille, men kunne vært så mye verre. Har kollegaer som sliter med kreft - det setter ting i perspektiv. Hadde det vært Oysterledd - hadde det vært høystbydende på k*******t. Umiddelbar profitt.

Redigert:
  • Liker
Reaksjoner: Grendel
Å våkne til at hunden har fått løs mage i løpet av natten og spraylakkert kjøkkengulvet med d×××!
Når du som håndtverker kommer hjem til kunde som har flytta ut av huset sitt og eimen av kattesjit slår i mot deg.
Viste seg at katten hadde "levert" under teppet og lagt teppet pent over etter endt tømming.
Det lukta minst like jævlig som det så ut
20210511_132705.jpg

• Trist
Reaksjoner: sunshine og Grendel