Nei det kan jeg ikke like - hverdags-edition

Her er du nok på linje med FSB sitt syn

;)

Ja, jeg jobber som trippelagent for FSB og spiller 6D sjakk med de norske myndighetene;)
Nei, jeg har kanskje lest litt for mye om flase-flag kunsten og psykologisk manipulering for å selge krig til folket.
Dessverre er Nato blitt avhengig av kaldkrigen sin. Hva skulle det bli uten den?
Halv av populasjonen er gift med russiske damer i disse områder...Ikke lett for Nato:D

• Liker
Reaksjoner: Sjø
NAV og deres saksbehandlere.
En større gjeng med døgenikter og innavla noksagter skal man lete lenge etter. Gjeng med betente rævhål hele gjengen.
Ja, jeg generaliserer, ja jeg skjærer alle over en kam. Men for min husholdnings vedkommende, har deres seneste mangel på kompetanse, kostet 15k/mnd.
Og om det er noen her som jobber i NAV, og måtte føle seg truffet? Synd. Spis ei hagle..

Tittei!
Jeg er profesjonell NAV'er (jobber i NAV).
Dessverre så er jeg ikke saksbehandler, så jeg har ingen påvirkning for saksbehandlingen.

Jeg skjuler meg bak en annen maske.

8

NAV og deres saksbehandlere.
En større gjeng med døgenikter og innavla noksagter skal man lete lenge etter. Gjeng med betente rævhål hele gjengen.
Ja, jeg generaliserer, ja jeg skjærer alle over en kam. Men for min husholdnings vedkommende, har deres seneste mangel på kompetanse, kostet 15k/mnd.
Og om det er noen her som jobber i NAV, og måtte føle seg truffet? Synd. Spis ei hagle..

En bør være helt frisk og full av overskudd for å takle NAV.

Ikke mindre enn 19 rullestoler i boardingkø til flyet fra Port au Prince i dag. Helt normalt derfra. Bevegelseshemmede på tur til det ellers så lite rullestolvennlige Haiti? Nope! Slik blir det i land hvor alt er til salgs, inkludert handicapbevis. Da slipper man nemlig å gå så mye. Interessant å se på når de spretter opp av stolen og tripper lettbent gjennom sikkerhetskontrollen.
AE0761AD-7907-47FE-B8B7-251577EF047B.jpeg

Ikke mindre enn 19 rullestoler i boardingkø til flyet fra Port au Prince i dag. Helt normalt derfra. Bevegelseshemmede på tur til det ellers så lite rullestolvennlige Haiti? Nope! Slik blir det i land hvor alt er til salgs, inkludert handicapbevis. Da slipper man nemlig å gå så mye. Interessant å se på når de spretter opp av stolen og tripper lettbent gjennom sikkerhetskontrollen.
Vis vedlegg 87908

Skal se det blir mange mirakler ila dagen ;)

• Liker
Reaksjoner: Grendel