Nei det kan jeg ikke like - hverdags-edition

Når munnbind blir moteplagg.

:mad:

Ikke når du kan bruke en slik?

alien2.png


8
 
At SAS nå har brukt fire og en halv måned på å betale tilbake 15 000 for to plus pro-billetter.
Vil det si at du nå har fått pengene dine?
Jeg venter fremdeles...:mad:
Etter å ha ventet i fem måneder på refusjon av Plus-billetter og to måneder på avgifter på bonusbilletter, sendte jeg en litt streng mail til kundesenteret for 10 dager siden. Etter hhv. tre dager og en uke var begge deler refundert. Tilfeldig.....?

EDIT: Jeg fikk forresten aldri noe svar på mailen.
 
  • Wow
Reaksjoner: Lilac
Petter Pilgaard får fast jobb som anleggsarbeider og Petter Northug blir tatt med narkotika.

Kan ikke like 2020 som sådan...
Er det ikke bra at Petter P får seg fast jobb?
Og er vel like greit at Petter N blir tatt så han evt kan få litt hjelp med det som tydeligvis har utviklet seg til et problem...?
 
Er det ikke bra at Petter P får seg fast jobb?
Og er vel like greit at Petter N blir tatt så han evt kan få litt hjelp med det som tydeligvis har utviklet seg til et problem...?
Om man leser min post med null kjennskap til hva gutta har stått for tidligere og glimt i øyet, så er jeg helt enig i at innlegget mitt er ubrukelig. Jeg ønsker selvsagt begge gutta et colafritt liv med fast arbeid og fast avføring i et ellers usammenhengende 2020.
 
Etter å ha ventet i fem måneder på refusjon av Plus-billetter og to måneder på avgifter på bonusbilletter, sendte jeg en litt streng mail til kundesenteret for 10 dager siden. Etter hhv. tre dager og en uke var begge deler refundert. Tilfeldig.....?

EDIT: Jeg fikk forresten aldri noe svar på mailen.
Gjorde akkurat det samme etter ca. fire mnd. Fikk svar dagen etter hvor de beklaget så mye og skyldte på corona og lange køer. Pengene kom tilbake en drøy uke etter. Nå runder jeg straks tre måneder på refusjon fra en annen bestilling. Får purre om noen uker. I grunn ganske ergerlig at det skal ta slik tid.
 
  • Liker
Reaksjoner: chrbir
Etter å ha ventet i fem måneder på refusjon av Plus-billetter og to måneder på avgifter på bonusbilletter, sendte jeg en litt streng mail til kundesenteret for 10 dager siden. Etter hhv. tre dager og en uke var begge deler refundert. Tilfeldig.....?

EDIT: Jeg fikk forresten aldri noe svar på mailen.
Hva er egentlig epostadressen til kundesenteret?