Nei det kan jeg ikke like - hverdags-edition

Man finner jo ingenting på hjemmesiden deres, men jeg brukte salescenter.ee@sas.dk.

Det er ikke alltid enkelt å finne denne type mail-adresser.
Flere slike "support" adresser har jeg funnet ved hjelp av google og søkt opp. Mange steder foretrekker de vel å filtrere bort "klager" ved å la kundene først lide seg gjennom 90 minutter dårlig ventemusikk etc.

8
 
  • Liker
Reaksjoner: Agassiz
07672644-329E-49C3-8497-8740277CB845.png
 
Det har med å strømlinjeforme prosessene å gjøre. (Med bedriftens egne prosesser i tankene)
Sjeldent brukervennlig for oss kunder, men utgangspunktet er at det skal være bra for saksbehandlingen og kostnadseffektivt.
 
  • Liker
Reaksjoner: andersen
Ja, jeg lette etter den på appen, men fant ingenting. Mulig jeg er elendig på å lete.
Beklager, det er jeg som husket feil. Tlf.nr står på appen under medlemsskapdetaljer, mens mailadressen ligger under «min side» på sas.no. Det er nok ulikt servicenivå ut fra medlemskap på begge. Jeg har hatt ganske høyt medlemskap i flere år, og er ikke veldig imponert over hva de vanligvis leverer. Med basic nivå tipper jeg det må være laber respons.
 
I gamle dager hadde vi kasetter og LP`er.......

-Det pussige er jo at vi fortsatt har LPer, mens CDen har havnet på historiens antikvitetshaug. (Nå er ikke dette stedet for en diskusjon rundt det ene eller andre mediets opplevde kvaliteter eller ulemper - men det ER unektelig moro at det nå for tiden er enklere å finne en LP av en nyutgivelse enn CDen.

(Full disclosure - det er ca. 2000 CDer og 1500 LPer i man caven.)
 
På kino i dag. Magisk lyd. Magisk sal og stoler. Magiske 10 minutter i åpningsscenen. Resten? Drittfilm! Gikk ut av salen når det var 1 time igjen. Makan til makkverk.

Tenet_movie_poster.jpg
 
Redigert:
  • Liker
  • Wow
Reaksjoner: fredskijj og Grendel
På kino i dag. Magisk lyd. Magisk sal og stoler. Magiske 10 minutter i åpningsscenen. Resten? Drittfilm! Gikk ut av salen når det var 1 time igjen. Makan til makkverk.

Tenet_movie_poster.jpg
Såpass :oops:

Så den igår, syntes at den var bra så er ikke helt enig :) Meget kompleks og man må følge godt med! Kona sa at vi må se den igjen for å forstå alt
 
SPOILER ALERT:

Hvordan endte det? Fant man metallet som inverterte gangen i sølepytter man gikk i i fremtiden med radioaktive gummihansker for å stoppe gal østeuropeer som kan rygge en Audio i superfart mens man snakker normalt og lytter på dialog der andre snakker bakvendt? ;)

Kona sa at vi må se den igjen for å forstå alt
 
  • Haha
Reaksjoner: mph90