Nei det kan jeg ikke like - hverdags-edition

Jeg HAR løpt Stoltzekleiven. Det får holde av kondisgreier.
Forresten så må jeg ikke glemme Sentrumsløpet og Nordkappmarsjen.
Dette får holde....

8
 
7-fjellsturen er flott, men ikke på turdagen. Du går i kø fra Gravdal til Sandviksfjellet, og det er gørre fra tærne og opp i issen.

Har du løpt den, eller gått den? For om du har løpt den, så har du min respekt. For det er et blodslit uten like.
Påstår noen noe annet, så har de aldri satt joggeskoene i Stoltzen..

En liten korrigering der, ja....
Jo, jeg løp/jogget til å begynne med (Les: "Tøff gjennom skogen ved foten"), og tempoet ble roligere etter hvert. Stilkarakteren var ikke helt på topp da jeg kom i mål...

8
 
  • Liker
Reaksjoner: Preacher

-Er det ikke her bare å sende kopi til Bjerke eller Lian, er det vel som selger Rolex i Trondheim - som nok har solgt et meeee-eeget begrenset antall 116500LN i 2020, og be dem riste invistoren litt?

Har de ikke tidligere hatt som praksis å stryke deg fra alle ventelister om det kommer dem for øre at du flipper dem til ågerpris på vei ut av butikken?

Sukk. Glad jeg aldri havnet på Rolex-kjøret.
 
Vi vil se bilde :)

Ikke så god stilkarakter, men jeg kom i mål.
Hjertestarterne som jeg passerte under veis forble ubrukt.
ph_Stoltzekleiven.jpg


8
 
  • Liker
Reaksjoner: Callahan
Bare vent, du får nok snart forslag om å bytte bilen mot en båtmotor.

-Jeg skulle selge noe fotoutstyr på Finn, og presiserte i annonsen at:

-Prisen var satt og ikke gjenstand for diskusjon.

-Bytte var uinteressant, både fullt og helt og som deloppgjør.

-Forespørsler i strid med det over, ville ikke bli besvart.

Neste morgen ringer en nisse meg mens jeg pusser tennene - han var grinete over at jeg ikke hadde svart på 'tilbudet' hans fra kvelden før om å bytte min averterte strøkne 70-200/2.8 mot et 'pent brukt, men endel bruksspor og en ripe i frontelementet'' 18-135mm kitobjektiv i DX-format.

Den samtalen endte brått.

Så ringte nestemann litt etterpå. Jeg averterer ikke noe mer på Finn. Sukk.
 
Dollarkurs, himla dyrt alt er på Manhattan. Svir ekstra når man husker $ rundt 6,- kr.

De ‘Weed-bussene’ på hvert gatehjørne er heller ikke med på å forskjønne nabolaget.
 
Dollarkurs, himla dyrt alt er på Manhattan. Svir ekstra når man husker $ rundt 6,- kr.

De ‘Weed-bussene’ på hvert gatehjørne er heller ikke med på å forskjønne nabolaget.
Mener jeg leste på nyhetene forleden at kronekursen ikke har vært så lav på 30 år eller noe slikt. Ok kjøp kan fortsatt gjøres med US brands, men ellers stort sett lite å hente på shopping her.
 
  • Liker
Reaksjoner: Mr Davis og daghoi
Kirkeklokker. Som vekker junior når han sover på verandaen.
Sprenging og pigging og den slags som har samme resultat er selvsagt også irriterende, men det har jeg viss forståelse for, det er jo vanskelig å være helt stille når man skal bygge noe.

Kirkeklokker er helt unødvendig støyforurensing og burde vært forbudt
Og så på hviledagen da, skal ikke den holdes hellig liksom...? :confused:
 
  • Liker
  • Elsker
Reaksjoner: reldor og DJM
Vi var plaget med at folk snikparkerte i innkjørselen vår mens vi bodde i Ålesund.

En håndfull strategiske dobbelparkeringer begrenset omfanget raskt. Spesielt når hissige oppringninger med beskjed om at bilen måtte flyttes så de kom seg ut ble besvart med et "Beklager, jeg er i Aberdeen denne uken og har ingen til å flytte bilen..."

Håper ladestasjonene til Øksenberg enkelt kan utstyres med tidsur...
 
Vi var plaget med at folk snikparkerte i innkjørselen vår mens vi bodde i Ålesund.

En håndfull strategiske dobbelparkeringer begrenset omfanget raskt. Spesielt når hissige oppringninger med beskjed om at bilen måtte flyttes så de kom seg ut ble besvart med et "Beklager, jeg er i Aberdeen denne uken og har ingen til å flytte bilen..."

Håper ladestasjonene til Øksenberg enkelt kan utstyres med tidsur...

Øksen-berg... Han er vel programforpliktet til å ordne dette?
Kan han ikke bare kappe ladekabelen?

8- )
 
  • Liker
Reaksjoner: OddE