At immunsystemet er blitt helt skakkjørt av alle barnehagesykdommer guttungen drar med seg. Er igang med tredje runde siden ferien.
Jeg kan ikke like at å telle noen har blitt hatefullt, krenkende, hånende og stigmatiserende - akkurat som i "Geitekillingen som kunne telle til ti". Jeg liker det så lite at jeg synes det er hatefullt, krenkende og hånende.
https://www.dagbladet.no/kultur/rel...igmatisering-det-er-nodvendige-fakta/68846134
Enkelt og grei: Skal du gjøre en god jobb, så må du ikke gjøre den for bra, dersom det kan støte noen eller om det kan bli politisk ukorrekt!
8
Det finnes vel 200 ulike varianter av influensa og du kan kun ha hver enkelt av de EN gang. Så da er det bare å "jobbe" seg gjennom de en for en, når du runder sånn ca. 70+ så blir du aldri sjuk igjen.At immunsystemet er blitt helt skakkjørt av alle barnehagesykdommer guttungen drar med seg. Er igang med tredje runde siden ferien.
Gleder meg, har bare 195 igjen. Forsetter det i samme tempo er jeg superimmun etter fylte 40Det finnes vel 200 ulike varianter av influensa og du kan kun ha hver enkelt av de EN gang. Så da er det bare å "jobbe" seg gjennom de en for en, når du runder sånn ca. 70+ så blir du aldri sjuk igjen.![]()
Gleder meg, har bare 195 igjen. Forsetter det i samme tempo er jeg superimmun etter fylte 40![]()
Helt ny skralle som ikke funker...godt jeg fant ut det når jeg allerede var ute på jobb
Vis vedlegg 66091
( Og deler som ikke passer i holderen sin)
Vis vedlegg 66092
Grrrrrrr
Yup!!!Verktøy som ikke fungerer når du trenger det er noe "§%&@%!
Bacho er en sikker produsent.
8
Yup!!!
Jeg kjøper ikke bacho lenger fordi jeg er så misfornøyd med holdbarheten, spessielt på tenger og skrutrekkere.
Synest de har tapt seg de siste årene.
Men kam se ut som Wurth også har tapt seg( mangler vist en del i skralle
)