Nei det kan jeg ikke like - hverdags-edition

Har brukt denne noen dager. Veldig fin og god på. Men er blitt rød og klør der klokka er. Får ikke det til å stemme da det er mest safirglass som er i kontakt, og har aldri reagert på noe tidligere. Noen andre som har opplevd dette?

Vis vedlegg 131309

Dette er nesten helt garantert en reaksjon på kjemikalier/fargestoffer fra remmen. De blander seg sammen med svette og blir liggende under glasset i kontakt med huden. Baklokket er jo i utgangspunktet et område med lite lufting/avdampning, og da spesielt når det er snakk om et flatt stykke glass som ligger inntil huden hele dagen lang.
 
Redigert:
  • Liker
Reaksjoner: Grendel
:(
Dette er nesten helt garantert en reaksjon på kjemikalier/fargestoffer fra remmen. De blander seg sammen med svette og blir liggende under glasset i kontakt med huden. Baklokket er jo i utgangspunktet et område med lite lufting/avdampning, og spesielt når det er snakk om et flatt stykke glass som blir liggende med full kontakt til huden hele dagen.
Takker, høres sannsynlig ut. Tenkte utvikling av allergi med en gang. Så for meg at jeg hadde unnskyldningen til min bedre halvdel om at jeg fa nå kun kan ha gullklokker:p
 
https://twitter.com/BulletsNBurgers/status/1089844433598730240

giphy.gif
 
Sett flere ganger nylig, at folk byr langt over nypris på klokkeriets auksjoner (blant annet på Casioen under). Forøvrig så har jeg også notert meg at de samme folka som klager over høye annenhåndspriser på Rolex også skryter av hvor fort de selger klokker de nettopp har kjøpt. Det kan jeg absolutt ikke like...


00530AA4-9ABB-4B80-B973-6C5742E52B37.jpeg
 
Du får pent brukt TV hevet etter deg på finn.no

Kona tok med seg en pen, men for liten tv inn i ekteskapet. En helg hun var på venninnetur kjøpte jeg ny TV på Finn. 10 tommer større enn den gamle, men for øvrig identisk.

Jeg emballerte den gamle TVen sirlig i plast og oppbevarte den i kjelleren en drøy måneds tid, slik at den var klar til å komme tilbake dersom byttet skulle bli tatt ille opp. Etter en måned kunne jeg avsløre byttet. Heldigvis avstedkom det bare en positiv reaksjon, og innrømmelse av at den gamle TVen nok var litt for liten.. :)

Etter salget av den gamle på Finn kom byttet på ca. tusenlappen.