Nei det kan jeg ikke like - hverdags-edition

Screenshot_20190112_204710.jpg
Screenshot_20190112_204737.jpg
 
Folk som er allergisk mot å bruke blinklys, lite irriterer meg så mye i hverdagen.

Her kommer også inn folk som ligger feil i veibanen. Det er også med på sikre flyt.

Hvorfor vil man ligge med venstre hjulpar på den gule linjen?
Eneste unntak er når man skal svinge til venstre. Da legger mann seg godt over mot høyre før mann begynner å blinke mot venstre. Fin måte å blokkere trafikkflyten på.

8
 
Her kommer også inn folk som ligger feil i veibanen. Det er også med på sikre flyt.

Hvorfor vil man ligge med venstre hjulpar på den gule linjen?
Eneste unntak er når man skal svinge til venstre. Da legger mann seg godt over mot høyre før mann begynner å blinke mot venstre. Fin måte å blokkere trafikkflyten på.

8
@UJU kom vel egentlig med fasit posten etter deg, men er helt enig med deg.
 
  • Liker
Reaksjoner: Grendel
Bilselgere som nekter å svare på mail. Det er 2018, hvor vanskelig er det å fatte at jeg ikke vil kjøpe en ny bil over telefonen?

Ikke gidder jeg møte opp i kontortid for å diskutere pris på en bil som ikke er på utstilling
 
Angående klager på folk og mennesker, så kom jeg på at Adolf Hitler har et sitat om dette:
"Jo mer jeg lærer mennesker å kjenne, jo mer liker jeg hunder."

8
 
Jeg og kona har nå ringt fire forskjellige elektrikere for å bytte termostat på varmekablene til badet. Alle sier de kan gjøre jobben via ei sentralbordkjerring, men absolutt ingen elektrikere ringer eller emailer tilbake når vi gir grønt lys :mad:
Jeg vet det ikke er verdens største jobb, men hele håndverkerstanden kunne trengt et salgs- og kundeservice kurs
 
Vent til du kommer til 2019 da går nok alt bedre:p

Gleder meg til to måneder til med dette.

Jeg og kona har nå ringt fire forskjellige elektrikere for å bytte termostat på varmekablene til badet. Alle sier de kan gjøre jobben via ei sentralbordkjerring, men absolutt ingen elektrikere ringer eller emailer tilbake når vi gir grønt lys :mad:
Jeg vet det ikke er verdens største jobb, men hele håndverkerstanden kunne trengt et salgs- og kundeservice kurs

Vent til du faktisk får en jobb utført, den er under pari, og du skal ha j****** til å fikse driten.
 
Jeg og kona har nå ringt fire forskjellige elektrikere for å bytte termostat på varmekablene til badet. Alle sier de kan gjøre jobben via ei sentralbordkjerring, men absolutt ingen elektrikere ringer eller emailer tilbake når vi gir grønt lys :mad:
Jeg vet det ikke er verdens største jobb, men hele håndverkerstanden kunne trengt et salgs- og kundeservice kurs
Uffda... hva med å ringe et seriøst firma :p?